Friday, January 15, 2010

surprise2!...

wah...cite besday x habeh lagi nih..hahaha...

uols,
semlm papa wat surprise kat saya...kehkehkehkeh!

ptg semlm lps opis,mase smpi kt uma MIL nk amik safiya,sy da cuak..
apsal motor byk sgt kt depan uma mak ni ..siap kete parking sana sini smue...
ehh...cuak3 !!

masuk dalam rumah...tgk makcik2 tgh masuk mihun dlm bekas,tgk yang lain pulak tgh buat air kopi la ape la...

pastu bole lagi tu sy tny MIL...

"mak,ade ape ni mak? buat makan2? "...

"kan hari ni besday kakngah"....

sy pon ape lagi... "hahahaaaaaaaa....."
"nape la susah2 ni mak?..."
"suka hati mak la"...bole die balas ckp gitu...! kehkehkehkeh!

siap buat doa selamat korrrrr....mau mak x terharu nyah!
ni die kek besday mom!...
walaupon hidangan ringkas dan simple...korang x tau yang mihun MIL sy buat tu tatttaaapppp sodapppp wooo...karipap tu pon mabeles....!

siap MIL panggil smue sedara berdekatan n jiran2 jgk...adoi..terharu2...
ni muke mak budak kesoganan! hikkssss!
safiya biasala...mesti nk jadi besday girl jgk...."mama..mama...sy nk potong kes birthday to u"...kate nyer..
kehkehkeh!

errrrrr...sekian sambutan besday saya tahun ni....hahahaha...da tua2 camni pon ade jgk org yang ingt besday i....
auwwww..terharu2...

tengkiu syg buat kejutan kat mama...

mekasih Mak susah2 je buat makan2 tu....lenkali buat lagi tau...

hehehehe...

larikkkkkkkks!

1 comment:

zULiaNa zULizzY said...

ayoyo..eden totinggal ketapi ler..
anyway selamat ulang tahun yang ke 29.tua dah!
semoga impian mu tercapai.
mmuahhh..