Thursday, October 22, 2009

kejadian lawak di tghari... kahkahkahkah!

tadi saya gi isi minyak kete...
lps tu tekak terasa nk makan kuih pulak..n nk tapau air

singgahla kt kedai makan tepi maybank tuh...
elok jek da parking,off engine..
nk bukak pintu...
alih2...

SEORANG MAMAT INDIA TIBA2 MASUK DUDUK KAT SEBELAH SAYA UOLSSSSSSSS!!!

haaadoii..saya punyer terperanjat...saya terus herdik die...

"WOIIII....KO NK APE NI?? HAHHHH! NAK APE???? "...

tgn saya da capai beg duit dah nk cepukkk je pale die,siap standby bukak pintu kete luas2...

"KAU NK APE NI??" saya jerit lagi...terperanjat campur panik x habis lg nih

pastu die ckp..." eehhh..awak yang ROZITA tu kan??? "...

laju je saya balas balik... "BUKAN2 ! KAU KELUAR!"

indian tu pon mcm "ehhh...aku salah masuk kete ke..." agaknye la dlm hati die kot die ckp gitu...

pastu saya ckp " KELUAR2...TUTUP PINTU KETE AKU! " panik ni panik uolsss....terkejut beruk,tenuk,siput,kucing smue pon ado nih....

saya tgk die tergaru2 kepala....cam malu pon ado!terus die kuar n tutup pintu kete saya....

rupe2 nye die salah masuk kete uolsss...
kawan die yg kunun nama ROZITA tuh dok tggu dlm myvi warna ijau kt tmpt parking kt area maybank tuh...kahkahkahkah!

fuhhhhhh....terkejut gilakkk ni...sebbaik kawan die tu kuar dari kete ..ckp.." ape la u ni Robert...saya hon2 dari td u xda dgr kah"..

sy pon tutup pintu kete laju2..
pastu jalan laju2 gi beli kuih n air neslo ais...
nk ckp neslo pon terckp "kopi" ,boleh? menggigil x habis lagik!

siyes saya terkejut campur panik campur kesian pon ado kt mamat india tu...
x pasal2 kena herdik dgn saya...
yelah,yang awak tibe masuk x bagi salam apsal...mak ingatkan nk kena rompak ke ape ke nyah...eh..

ishhh ishhh2...

sekian cerita pengalaman menakutkan buat hari ni yek!

muahahahaha!

2 comments:

NahDaTuLIzaH said...

huhu...

sadis le cite ko nih...

igt kan ade admirer ke...ngee~

puterikurekure said...

kite pon dah ala2 cemas.

betul jugak tindakan awak tu sri. sebab tetiba je dia meluru masuk kereta awak kan. takut okeh!