Monday, October 19, 2009

alhamdulillah...selesai sudah majlis tahlil arwah abah saya akhirnya....


saya x buat besar besaran uols.maklumlah bajet pon nan adooo..so buat seringkas mungkin...jemput sedara mara dan rakan2 terdekat...rakan terjauh patik x jemput yer...muahahaha...ckp jela bajet lari ape la fea ni! hikhikhik...bukan ape uols,buat kecil kecilan saje...di samping menjamu serba sedikit ape yang ade.. :D

terima kasih kepada sedara mara yang sudi hadir...jasa kalian saya x dpt balas...sob sob sob...

dan terima kasih jgk kepada Datin Sofea a.k.a datuk siti nurhaliza celup melup....chewahhhhhh...datin tuh....datin ni tggl kat tgkt 8...budak opis saya la uols...muahahaha...kena tipu! :D kenapa saya panggil die datin?sbb die pakai tudung siti...ala2 datuk siti gitu... =))


makanan yang dijamukan ialah soto,lontong,laksa dan rendang ayam....karipap n tembikai...ehh kuih pon kena report ke? kihkihkih...n then air strawberry + tembikai dipotong dadu ala2 cocktail giteeww... dah tuh tembikainye byk....saje la wat potong2 dadu masuk dalam minuman...gitu...
sbnrnye saya sedih....byk cite pasal arwah abah timbul...tp xpelah biar saya pendam jer...kalo saya cerite pon no point... :) cerite dalam hati jela uols...



gmbr last ni saje jek letak....kihkihkih....
bukti ni uols bukti ni...hahahaha...sile lempang fea laju2....hari ni saya kekenyangan burrpppp tahap ular sawa paling gemok abad ini....
sedap okeh sup ketam tu...nampak je kosong tp cedapppppp....sambal tu pon perghhhhh...menggigit2 kesedapannya....hahahaha...ape la fea ni mcm la org lain xde MIL....kahkah..suke aku la MIL aku bukan MIL ko.... muahahaha...
larikkkkkkkk fea!kang kena tembak dgn long gun =))

No comments: