Thursday, September 10, 2009

uhhh...baiknye jiran saya!

uols,
hari tu kan saya ade bagi makanan kat jiran sebelah saya....
ala..yang masa masak nasi beriyani hujan panas tu la...
agaknye die sogan kot...
sbb saya bagi dua pinggan....
satu nasi+satu lauk...

pastu kelmarin n semalam..dok la die tny saya berbuke kat mana...
sbb die nk bagi makanan...
hiksss...
kelmarin mmg x dpt sbb saya merancang nk buka pose kat luar tp last minit cancel....
n then semlm die sms lagi tny buke kat mana,rumah ke kat luar...
saya cammm...hehehe...ala...bagi pinggan kosong tu pon xpe...
jgn susah2...
tp die berkeras jgk nk bagi...
pastu saya bagi sms "keras" jgk kat die...
saya kate .."if nk bagi jgk,xpe bagi je,sri leh wat makan supper or sahur sok"...
keras x bunyi nyer....hikhikhik....saya bukan ape kesian die dok tny camne2 kan...
lastly,malam semalam...lps balik berbuka dari uma MIL...
saya dapat niiiiiiii.....

taraaaaaaa....mee tomyam....

tomyamnye sgt la mabeles...saya makan sampai dok buang air besar sbb kepedasan die yang best ituh....
oh..sy mmg mcm ni,kalo pedas2 sgt tu mmg kompom akan terbuang2...
=)

nampak pinggan tomyam tuh?
sy pulak da pening...ape nk balas balik ni bagi die...
muahahahahaha....

1 comment:

puterikurekure said...

buat la puding ke, agar2 ke..
ok apa.

=)