Friday, September 04, 2009

sms dari dia?

teeeeetttt tettttttt!....

ade sms masuk....

"salam.ape khabar?slmt berpuasa "

aikkkkk....mamat ni lagi....

x serik rupenye kena sound dgn saya rituh!.

memandangkan die bagi salam,so...saya jwb je la...

"w'salam.sihat alhmdulillah.tq "....

pastu die balas pulakkk...

"tq.just to let u know,i'm at sarawak at the moment "...

coiiiiiiiiiiiiiiii....ape kes gua nk tau lu kat mana?

oh...teros saya x bls msg die...iskkkhhh...dan2 tu rasa nk tukauuu no fon nih!

ekceli...die ni abg angkat saya mase kat sekolah dulu...geng2 sekolah dulu tau la die ni penah kawan dgn saya kejap...x lama...Form 2-Form 4 sajekkk...biarlah saya gelarkan die R.

die ni gangster sekolah okeh! budak2 smue takut dgn die....sbb kebrutalan die kot.
tapi yang buat saya x sangka,die ni bagi surat kat saya mase Form 2,menyatakan minat die utk amik saya sbg adik angkat.dgn harapan agar saya berjaya ubah die jadi budak baik.....

hahaha...gile ikhlas kan cite saya ni.....

mase tu saya pon...oklah,adik abg angkat jek pon...bknnye mende sgt...tp dalam mase yg sama ade sorang brother Form 3..saya gelarkan die Haji S* pon minat kat saya...n saya minat kt die jgk...

x sangka dua2 cemburu antara satu sama lain...padahal yg sy ni suke kat S ni sbb die ala2 warak sket...dah menunaikan haji pon mase tuh.

nk dijadikan cite..saya berjaya ubah sket demi sedikit si R ni menjadi better than before...maknanye aksi ganazzzz die tu kurang la sket kerana didikan saya terhadap die...wakakaka...didikan katenye...

tp yang x bestnye...si R ni cucuk saya pasal hal Haji S.mcm2 die racun saya,smpikan saya ntah mcmane termakan jgk racun die..sudahnye hubungan saya dgn S retak dan teros berkecai....

mase saya dah Form 5,Haji S sambung Form 6 kt sek saya tuh...tp saya malu nk rapat balik dgn die...sbb die pon dah x pandang saya mase tu..mungkin saki baki geram die masih ade pada saya.yang x bestnye,rakan karib Haji S- kak sue kate Haji S sgt2 tertekan dgn fitnah R hingga die kehilangan saya,yang mana membuatkan die hanya dapat pangkat 1 yang gred nye hujung2 nyawa ikan.

saya dipersalahkan...sedihnye..iyelah..kite budak2 kan mase tuh...tp sbnrnye deep inside my heart mase tuh,saya mmg sayangkan Haji S.

ermmm...berbalik kisah R...rupenye lps die tahu saya marah kan die yg menjadi punca saya hilang Haji S,die membawa diri ke Johor dan kemudian menyertai Angkatan Tentera Malaysia.dia nk buktikan pada saya yang kununnye didikan saya terhadap die dah berjaya,dan die mmg nk jadi manusia berguna.

sblm kawin dulu,mmg surat2 die selalu smpi kat rumah saya.siap kirim gambar pegang M-16 bagai...wakakakaka....nk barai gelak saya.

saya tau die masih mengharap kan saya walaupon stlh bertahun2 die cube nk rapat blk dgn saya...surat2 die dulu,byk menyatakan kerinduan,pengharapan yang mana saya x pernah nk layan.

saya x suke lelaki jenis yang sanggup meruntuhkan hubungan org lain demi kepentingan sendiri.siyes saya benci!

dan kini slps 14 thn,walaupon saya da berkawin,die sibok nk berkawan dgn saya lg.isshhhhh,ramai lagi wanita bujang yang cun2 kat luar sana yang awak boleh kawan cik abg oi...lgpon awak kan da ade pangkat yang tggi jgk dalam ATM tuh smpi asek ke luar negara ape smue....so wat ape tggu saya.x yah la nk harap ape2 dari saya.mmg saya x kan layan!

pelik kan?kadang2 manusia mmg mmg x kan puas.

saya teros cite dgn papa pasal hal sms dari die.sbb saya x nak papa silap fhm.bahaya woooo...silap sket bole wat gado okeh....bahaya2....sebbaik papa ok n fhm niat saya.syukur alhamdulillah.

uols ingt papa x baca ke blog saya ni?
die baca okeh..silent reader katenye!
hikkkss!

No comments: