Tuesday, September 01, 2009

SELAMAT MERDEKA DAY uolsss...

aci x kalo post xde pic?

aci la uolsss....yek?

ntah kenapa blogger ni ada masalah pulak nk d/load pic...hurmmm...maleh nk nunggu....
ate...xde pic la gamoknyer....

saya hampir2 terlupe nk mengucapkan ...

SELAMAT HARI MERDEKA KE 52 uolssss....x sangka da lebih separuh abad dah m'sia merdeka ...kan?

harap2nye...kemerdekaan ini dpt dinikmati jgk oleh anak2...bakal anak2...cucu cicit kite...oneng2...pion...dan ntah ape2 lagi nama perwarisan kite ...hikkksss....

konsep 1Malaysia tuh mmg sgt deboommmmm....

kerana kite smue 1 pokok....eh eh...tetibe kuar iklan pokok pulak....

jap gi iklan ABC lak yer....hahahaha.....

ala uolsss...iklan promosi 1Malaysia tu lahhhhh...x tau??? tampor laju2..nak?

haaaaa...sbg anak malaysia...sy mmg sgt2 bersyukur...dpt duduk di bumi Malaysia....bukan di Jawa,bukan di China..atau di Tokyo....

sbb...kalo kat luar sana...x ramai yg kenaiii saya....cube kalo kat malaysia ni....brp ramai org di atas tanah dan di dalam tanah yang kenal saya....hahaha.....blm termasuk yg di atas pokok dan dibawah pokok lagi yer...

aman makmorrrr..damai dan harmoni...
oleh itu..saya sgt BANGGGGAAAAAAA menjadi anak Malaysia....

1 rasa 1 semangat 1Malaysiaaaaaa...

wahhhh..tetibe...

iklan ini ditaja oleh nuffnang...hahaha..perasan lagik!

****utk pengetahuan "mereka" yang prihatin dgn blog saya ni...saya dgn sukecitenye nk maklumkan yang blog ni akan update 3 -4 kali sehari...kol 9.30pg,kol 12.30 tghari,kol 4ptg..senang kan saya buat rounded figure..x yah wat 9.37pg,12.57 tghari..hikhikkkk....kot la kan nk check2 sgt....xpe x yah susah2....saya da siap bagi jadual skali...biasalah..sy x suke jadi hipokrit.ohh..dimaklumkan lagi skali yer....update adalah auto publish!saya kan ade tenet kat rumah....lalalalalalala......

2 comments:

@cu SaYaNg said...

erk...kena pantau kah???
siapa kah yang memantau ituh???
tiada kah dia kerja yang lain selain dari pantau memantau ini?
aku pun dipantau kah???

oh..no..no..no...takut nye saya...

NahDaTuLIzaH said...

wa..wa..da kerek skang pndai auto publish ye...
xpe..xpe..aku pon nak buat gek..

**alex dengki!** huhuhu