Monday, September 07, 2009

papa ni memang tau...

holla....

sbnrnye hari ni ialah hari malas memasak sedunia....ehh..btl ke sedunia ? ke saya jek pemalas?? hikhikkk...

saya td gi salon...cehhh...salon tuuuhhh...ekceli saya gi wat rebonding....sbb rambut saya da jadi mama bosan.. heheh....saya wat pon utk papa jgk...papa mmg suke rambut saya mengurai mayang di gelek.....ulek dgn jalerrr..jemalaerrrr...tetibe!

ya lah,kite kan harussss berdandan utk suami.

saya buat kat salon yang speselll uolss...sbb ape spesel...salon ni nama die Alaska Beauty Studio...beauty keh???

salon ni die khas utk wanita sahaja...siap glass pintu die covered dgn shield utk x kasik org lelaki kat luar jengah tgk ke dalam....pendek kate mmg salon yang menjaga aurat wanita islam la senang cite...haaa...best kan? murah pon murah...rambut saya yang lps bahu tu pon wat reboonding baru rm150,potong layered baru rm20...murah2....kat sini mana nk dpt harga murah2 camtuh..kan?

salon tu milik wanita arab pakistan,yg tggl depan blok saya sajekk...jgn x tau...kat area saya ni pak arab sket nyer banyak okeh...da rasa cam kat Jeddah pulak...azan pon pak arab yang alun kan...hikssss....

pendek kate...sini mmg populasi arab yang mewah arr...kedai runcit pak arab pon adoooo...kayo kayo!

ehhh..mana cite rambut saya tdi...hikkssss....intro panjang berjela kekdahnyer....

ok2...lps wat rebonding tu yang makan mase hampir 4jam,saya pon ala2 malassssssssssssss nk mampos utk memasak...letih maaa....duduk lama2 pon penat tau...penat muntot...

skali papa kate..."makan kat rumah je laaaaa"..... alaaaaa...papa ni..x nak kasik chan langsung sinchan ni nk berehat....

hurmmm...mase tu tgk jam da kol 5.00ptg...alerrr...nk masak time2 ni sure kelam kabut...setel wat editing sket,saya pon tarossssss bersilat kat dapor....hikhikhik....tu baru bersilat lom masak lagi...hahaha....

oklah...ni hasil ilmu persilatan dapor saya utk hari ni....

udang sambal very the kick kukkkk!

kacang buncis goreng telor...

mee goreng basah pedas nk mampos.pjgnye nama...

ohhh..ni kari semlm saya panaskan balik...gilos okeh....makan buke semlm,campor sahur lagik x habis2 jgk....panas kan tadi baru habis...licin hingga menjilat gusi...
goreng ayam sket....

tu diaaaaaa hasil malas saya hari nih...
kol 6.45 setel segala....
7.20 makan makan makan...
=))

4 comments:

123456 said...

fuhhh banyak gak akk masak walaupun pnat..untung papa akak dapat kak sri..hikhikhik

NahDaTuLIzaH said...

Takkan gambau makanan jek?
gambau rambut teknik rebonding dan layer mane?
**huhuhu....***

Suki Cida said...

perh yang malas tapi 4 lauk... terlebih rajin namanya ni... hahaha...

@dik-nick said...

mana gambau rebonding??