Thursday, September 03, 2009

kesabaran papa teruji....

kan saya coti semlm kan...
kan...kan???
semestinya saya dimanjakan papa...
papa bawak saya berbuka kat luar...yiiiaaaahhhhhoooooo....

ase re ha...re he ..ha...

tapiiiiiiii ....tgkla kenderaan yang tgh tersangkut dlm jam ni!

papa tersangkut dalam jam ni lamaaaaaa wa ckp lue.
dah tuh...tgh jam tuh...minyak pulak nyala...
haiyorkkk....
terpaksa ikut jalan naik ke b.b.bangi sbb kat situ terdekat nk isi minyak...
tp blm sampai petrol station,tersangkut pulak kat bulatan jalan reko tuh...
adehhhhh!sian papa!
sudeh nye 6.30 baru papa dapat amik saya....
saya lak mase menunggu kat guard house tu dah haus2 dah...wkakaakaka....gile kentang,haus katenyer!

papa amik saya teros kami menuju ke JJ equin....port biasa...kat tempanyaki lohhhhh!
haros kesedapan semuenyer....
cam biasa order2 your honourrrrr....chicken tepanyaki,green tea n sukiyaki!
mabeles!
muke suke orang nk buke!cam budak2 !

saya perasan muke saya cam dah kecut sket la....ke saya perasan sengsorang!


haaaa...x yah la eak letak gmbr menu!sian uolsss kang kelaparan...
kerana menu ku begitu berharga! ** tetibe iklan Ponds lak-kerana diriku begitu berharga.wakakaka!
makan2,sembang2....tapau kfc utk MIL saya....
n then chaloooo beteh!
opssss...uolsssss....
bedsheet saya da sampai....
yaribba yaribba!
english style katenye bilik tidurku di hari raya ini!

cayalah fea!
tercapai impian ku nk jadi minah salleh celop!
opppsss..perasan di situ..hikksss!

No comments: