Thursday, September 03, 2009

kantoi!

hari ni saya masih lg x sihat sbnrnye...

perot cam x ok lagik....

buang2 air besar da byk kali ....

adussss....

da nak tghari tadi cam x brp nk ok teros badan ni....

kaki tgn da start kebas2....

mcm cramp gitu....

perot teros mai gastrik....

alahaiiiii....ku gagahkan jgk badan...

plz bdn...jgn bikin hal....

masok tghari perot teros cramp....senak angin mencanak2...

salunye kalo time gastrik da mari camni...saya akan cari susu suam...

buat gune susu pekat(F&N),amik satu tablespoon n then wat air nye suam2...mmg akan ok!

ubat gastrik lain x jln dgn saya!x bole blah!hanya susu suam petua mak angkat suami saya yang berjaya serasi dgn perot saya....

tapi...tadi...cube nk tahan...x nak buka!call papa..kena marah...

papa kate" buka lah kalo x boleh...karang lagik terok..lgsg x bole bgn cam semlm. "

aisehhhhhhh...

nk x nak...dgn badan terbongkok separuh tahan sakit perot,gagahkan diri gi uma MIL jgk.sebbaik opis-mate sudi antakan...tq yang,really appreciate it...

dah minom susu suam,baru ok!huhuhuhuhu!

kantoi puasa saya hari ni!

3 comments:

Kakak & Adik said...

Salam..

Semoga badan sentiasa sihat hendaknya di bulan puasa ni.. ..
*jemput ke blog kami utk jualan colored stones yg cantik2!*
terima kasih! :)

puterikurekure said...

yang, please take care ok.
makan ubat...eh..minum susu suam tu.
yang penting kesihatan.

ok dear?
*hugs*

zULiaNa zULizzY said...

satu lg petua utk gastrik..
minum air 100plus..
insyaallah..