Tuesday, September 01, 2009

cuti2 merdeka....


saya blk kg jek uolsss...

uols pulak mcmane???

ohhh...saya perkenalkan...tu ibu ku yang terchentaaaa...

sedang nk memasak...

hurmmm...hari terakhir saya di kg,mak saya masak kan nasi lemak utk berbuke....

perghhhhh...mmg caroooooooo wa ckp lue....

lazat hingga menjilat kaki....
saya nk letak gmbr2 masakan mak saya...tp nantiiiii kurang pulak pahala pose uolsss....

hahaha...alasan..! ok lah oklah....saya letak gmbr timun saya potong utk mkn dgn nasi lemak tuh...
tantekkk x seni pemotongan timun saya tuh???
hahahaha...kompommm sy kena balun dgn uolsss....

3 comments:

NahDaTuLIzaH said...

aku igt safiya yg potong timun tuh...huhuhu..rupenye mama safiya...

ratna said...

lawak.. tunjuk gambar timun jer.

tp, dengar nasi lemak tu jer dah lapar..

ArELeEz said...

alaa.. nak tgk rupe nasik lemak.. huu..