Thursday, August 27, 2009

sedih..geram..marah..kecewa...semua ade.....!

aku x suke jadi hipokrit!dan aku benci manusia hipokrit!
dan aku paling benci manusia yang berlakon je lebih!depan baik ,belakang mcm **********





TERIMA KASIH BYK2 pada "mereka2" yang prihatin dgn kewujudan blog ni!

sile ke sini utk tau ttg POST AUTO PUBLISH!!!!

****BLOG INI AKAN DIPRIVATEKAN EKORAN KEWUJUDAN LANGAU YANG MELAMPAU BUSUKNYE!*****

5 comments:

NahDaTuLIzaH said...

Nak tau gek entry rahsie tu leh x?huhuh...
Anyway sabau ye my fren..nampak gaye ari ni ari bengang kite la...

HappyIrfa said...

dlm dunia ada macam2 perangai manusia.kalau nak telan semua mmg sakit.tp sabar jelah.selagi tak memudaratkan diri.

lily lotus said...

hua..kalau private jgn lupa invite lily :D

yatie81 said...

sri jgn lupa aku tau...:( invite me ok...pe2 pun sabar jer...insyallah allah tu maha adil...kalo kita bersabar ader la habuan yang baik nanti :)

@cu SaYaNg said...

wei...nape lak nie?
siapa kah langau2 itusss????