Monday, August 03, 2009

jeng jeng jenggggg!


nantikan update terbaru dari kami @ Sri Bridal...
hugs! ;)

4 comments:

HappyIrfa said...

rasa dah tulis td tp ilang..nak bgtau awak kena tag..hehe

lily lotus said...

wat suspen jer tau! setia menanti ni

yatie81 said...

wah cantik gitu....makin mamu biz..alhamdulillah :D

MahaSayang said...

sori le tak dpt jumpa mlm tu...mmg niat nak lepak lama..apetah lagi nak jumpa dgn mak andam tu kan..heheheh..tapi gegirl kita tu byk ragam le skang ni...kita tak kesah..abah dia laa...yg tak larat dah..bygkan kat carpet merah tu..dia kutip segala bagai bunga pastu dia tabur balik kat kepala dia..

apepun..mmg majlis tu grand dgn sentuhan awak...mmmmmmmmm....cida pun kata dia puas hati sgt2..!hebat...hebat!congrate!