Thursday, September 03, 2009

gugu gaga sri!.. =))

ini adalah edited post!

sgt muke x malu btl la haiii ltk tajuk gayak gitu...

kasik can la saya berangan artis uolss...

hari tuh saya gi Alamanda...

sbnrnye cari kain pengantin saya bln 11 ni...malas nk ke KL...so sy beli kat Binwanis sajerkkk...oh..satin saje uols...lace nye da ade dah! ;)

da lari tajuk dah ni...salu gitu kan...asek menyimpang je kekdah nyer...

percaya x saya kate saya diet??? hahaha...sblm pose rituh saya ade la diet sket...sbnrnye diet gula uols...n makan sehari sekali sajekk...i mean makan heavy2 tu satu kali jek sehari....sbb ape saya diet..sbb saya perasan saya da makin bambam....sgt x best bile terasa diri ku ini semakin bambam...

terdetiknye niat nk diet bile tgk rancangan erra...gugu gaga erra....erra makan tghari sgt byk uolssss....tp sekali tu jela die makan byk....mlm die x makan...

so...sy ubah la sket2 diet tuh...jadi nye gugu gaga sri...hiksss...perasangggg...pang kang baru tau....

diet saya senang je uols...
pagi : minum kopi tanpe gule/teh hijau tanpe gula(Boh),n sekeping roti/2keping biskut or seketul kuih.
tghari : melantak x ingat....nasi byk2.. n lauk pauk byk2....
mlm : x makan.kalo lapar jgk bancuh oat,makan biskut IKO..alaaa...biskut yg tggi serat tuh...
air kosong: 2-3L sehari....

tp diet tu sblm pose je uols...ni mase pose ni automatik kite makan sket je kan...buke pose tu melantak2...n then pagi mase sahur saya makan oat 3 in 1 n 2 keping roti wholemeal.tu jek.oh..air saya minum byk sgt...kejap2 minum...kejap kang minum lagi...best btl!

so...mase kat Alamanda...lps beli kain...papa la saje gataiii nk timbang berat die...ok lah papa pon da turun 3-4kg...caya la papa...tahniah!

turn saya lak nk timbang...cam rasa...iskkhhh....nk ke x nak timbang ni..cam x yakin je badan turun berat ni...sbb before this berat saya 64kg okehhhhhh....gilos ko sri!

saya siap bukak kasut...dgn muke x malu...timbang la...alang2 muke tgh toye sbb pose kan....selamberk je la...

dgn bacaan bismillah ...jauhla ko syaitonirajimmmm...wahhhhh...57kg uolssss....sukenyeeeeeee!

punyer la nk melompat smpikan lupe nk snappy2 angka 57kg tuh...ala..rugi kan...terforgot btl la...

xpe2...ni pencapaian terbaekkk punyerrrr rekod !
lps tu kan...pelik sunggoh Carrefour hari ni...
salunye saya jumpe situasi ni mase hari jumaat je ...di mana umat wanita sunggoh ramai membeli dan membelah...
tapiiiiiiii...tadi ramai nye mcm hari jumaat...cumenye ramai jgk org lelaki....


ohhh...saya beli kurma ni utk kali kedua....sedap uolssss...walaupon mahal....oleh kerana mahal saya beli 200gm sajorkkk...ape nama die tadi eahhh...aarrr...ROTTABB ape ntah...tp mmg sedap arhhh...die moist kt dalam...dan manis die sgt best...

sgt sesuweiii utk mereka yang ade masalah sembelit....sbb bole kate hari2 saya buang air besar tanpe masalah!


dan dah lama teringin nk mkn seraounding..hikkss...serunding la uols...serunding daging..keteringinan itu hny dtg mase ramadhan je...hahaha aci x !

saya x pernah beli yg kt situ lagi so mase tu beli arrr...nk makan mase dgn nasi panas2....



oh..x sabar nk buke pose!hahaha...mcm budak2 la ko sri!


=))

1 comment:

lily lotus said...

hihi..comel jer tak sabar nak buka puasa