Thursday, August 27, 2009

aduhaiii...

saya sedang gigih utk melupakan ...

sesuatu yang menyakitkan...

mungkin ini lah namanye perniagaan....menuntut kite utk bersabar selalu...

utk berdepan dgn karenah manusia...

mcm2 hal la adoiyaiii...

ok jom kite nyanyi ..ase re he...ha..re he...hikhikhik!

orait...ni cite semlm saya dgn safiya....papanye xde...gi tgk sedara sakit kt spital....so tggl la saya anak beranak....saya layankan aje si safiya ni...

mase ni tgh tgk DVD AntBully...ala...cite kartun semut2 tuh....

tgh2 leka tgk kartun tu...safiya panggil saya...
"mama..mama..tgk ni saya buat ni...."

teros saya tergelak uols....ntah mana nye idea die wat frame letak muke sendiri gayakk gitu...hahaha....

pastu die tnjk ni pulak..."mama..mama..tgk saya buak beng beng"...**pistol***
ni papa nye la ajar ni...ajaran sesat sunggoh laaa...

lps tu die tunjuk lagi puzzle yang die wat tuh..."mama..mama....betol tak saya buat ni...."...

hahahaha....x btl la syg...tunggang terbalik....

ok..ni pulak cite pasal nk raya....harosla deco2 rumah kan...

mak angkat hubby saya...a.k.a mak terangkat saya jgk la kan...jual brg2 Akojaya ni...
saya kan seorang pembayar yang tegar....hahaha...tegar katenye...maksudnye x suke kasi susah org la...hikhikhik...nk jgk tnjk baekkk tuh...makanye saya suke beli brg2 camni...

kalo x caya tanye Ceera saya dah beli byk brg kat die....hikhikhik...nk jgk ckp banyakkkkkk tuhh...cissss sunggoh la kannn...padahal baru 4-5 brg jek....sesunggohnye saya adalah seorang customer yang sgt menyenangkan...x mnyusahkan lgsg....

saje je kan wat perenggan pjg2 puji diri sendiri...cite sbnr blm straight to d point lg nih...habis tu sape la yg sudi puji saya...baek sy puji diri saya sendiri....


ckp psl akojaya....saya suke btl tgk brg2 akojaya ni...cantik2 kan...english style pon ade jgk...

oh utk bekas kuih muih raya nnt saya dah beli yang ni...hikhikhik...english style keh?ye kot...so sape nk rasa jadi org putih meh dtg rumah saya beraya ,dpt makan kuih dari balang english style...hahaha..gilo ko sri!

yg sbnrnye nk tgk langsir sliding door aje...tp bile tgk blk cadar n comforter2 ni sgt sweeeettt la haiiii....phewitttttt....

yang ni pon cantik..kan?

yang ni lagi laaaaaaa cantik!

yang ni pon,kan? ala2 eksklusif gitu....nama monte vista...x tahannnnn...hikkss... asta lavista..bebeh! hahaha...
oh...smue cadar2 tuh ade langsirnye skali yer....
ok ke kalo sedondon cadar dgn langsir? ade mcm gayak hotel kah?
ke mcm wad klinik?
hikhikhikhik!!!

1 comment:

NahDaTuLIzaH said...

Wa..wa..wa..raya sakan le ko...
huhuhu