Thursday, July 02, 2009

panas hati !

pagi pagiiiiii lagi da buat hati aku panasssssssssssssss!

padahal tgh hujan ni...!

ok2...aku tau korang x paham!

xpe...biar aku je yg phm...

adakah disebabkan jawatan ko tggi melangit..ko rasa ko da cukup bagus utk memalukan orang?? merendahkan orang??menjatuhkan air muke orang???

plz be fair la people...jgn pilih kasih!...kalo orang lain buat salah,sile marah n sound jgk kat org tuh!jgn pilih bulu!

ok! hati saya da sejok sket!fuhhhhhhh!

ni cite semlm...hari ni adalah besday FIL saya...so semlm saya gi belanja diorang makan2...ala kat pizza hut aje...kt equin!

suamikuss yg kunun kunun marchurrrrr....terbaekkk dari ladang!

percobaan safiya pakai tudung..punyer malu die,saya nk snap gmbr die gi lari belakang sofa....

tgklah tuh...hahahaha!

insya allah sekejap je die pakai...hahaha...rimas katenye....

ni la die FIL n MIL saya....

ni orang yang diraikan....SLMT HARIJADI AYAH..yang ke 60 ye tawan2!

percaya x MIL saya malu nk bergambar....hahaha....

safiya lokek btl nk bergmbr semlm laa...haissshhhh!

die tolak2nye muke papa!

ok..last2 dpt jgk....berzayaaaaa!

1 small happy family....efek kuning tu x tau mana dtg...hikkksss...
dah..tu jek!
daaaaa!

7 comments:

HappyIrfa said...

salam..
apsal sumer org 'panas' hari ni?
pdhal pepago dah hujan.aku pun sama.
hahah.marilah sesama memanaskan diri

Shima Batu said...

eleh.. kes pilih bulu ni biasa la... macam sendiri tak berbulu diorang ni.

yg aku pelik ni.. naper nak pilih bulu.. pilih benda lain tak bule? pilih kaki ker, telinga ker, gigi ker...

bulu tu banyak helai.. kan payah nak pilih... bulu hidung jer dah berapa helai..blom lagi bulu telinga... bulu ketiKk-AAK... selimut bulu... baju bulu... penyapu bulu...

bulu kambing betol diorang nih...

----
NOTA KAKI GETEK: Penulis gemar dialog Aziz Satar dalam Pendekar Bujang Lapok.. "BAPAK KAU DULU SAUDAGAR STOKIN.......BULUU..."

Anonymous said...

nyah...
yang tak tahannye...
air liur safiya yang menyerlah...
hehehe...sangat kiyut dia pakai tudung....

~mc'kie~

fealize_eleanoer said...

irfa:

tu la pasal...jom2...panassss...zasssss!

shima batu :

tu la pasal...lenkali bole la aku promote..." beli lahhh ..BULUUUU"...hahahaha!

fealize_eleanoer said...

mckikieeee:

tu ahhh,,,,ntah bile air liyokkk die nk stop pon mak x tau...huuuu!

NahDaTuLIzaH said...

Sila abaikan mereka-mereka yg x berkenaan yg menyebabkn ko panas.
Jgn risau kelak mereka akan merasa bahangnye pd hari pembalasan...

**ape ko merepek ni alex?**

fealize_eleanoer said...

alex:

errrr...

hahahaha!

ape ape pon bole la satu!