Tuesday, April 21, 2009

Sri Bridal Boutique

Alhamdulillah...

Setelah melalui banyak episod suka dan duka...yang mana dukanye melebihi episod suka suki...

dan setelah bermacam cercaan,hinaan,fitnah,episod kawan makan kawan,rambang mata akibat DUIT hingga menidakkan peluang kawan2,kisah2 airmata dan dendam,dan pelbagai lagi tragedi menanahkan hati..akhirnya...saya berjaya membuka perniagaan saya sendiri tanpa perlu lagi bergantung kpd mereka2 yang bertopengkan kepalsuan dan lagakkan baik di depan semata....saya tahu,mereka2 itu membaca blog saya ini dgn aksi kepuraan yg sgt terserlah....mungkin itulah agaknye mainan perniagaan...adat berniaga...kata orang tua....orang tua yang kata,bukan saya kata :)

seboleh mungkin saya tidak akan menidakkan peluang peniaga lain...dan saya harap peniaga2 lain juga tidak melakukan sedemikian kpd saya...krn saya tidak suka memperlekehkan bisnes orang lain sbb sy tidak suke bisnes saya diperlekehkan orang pula....saya mahu jujur dalam berniaga..dan saya AMAT BENCI dgn mereka yang suka menipu.sbb saya sgt minat bidang ini...bidang kecantikan,perkahwinan,fotografi..mmg ini lah naluri saya yg sbnr2nya....pada saya,the satisfaction that counts.satisfaction stands before money matters...itu pendirian saya....

dan alhamdulillah...lahir lah sudah Sri Bridal Boutique.... website rasmi kami ialah http://www.sriyanti.com

buat masa ini,kami ( saya n suami ) beroperasi dari rumah...ya,kami belum mampu lagi utk menyewa lot kedai kerana faktor2 kewangan n tenaga kerja...tapi doakanlah kami agarkan kami mampu mempunyai wedding boutique sendiri yang beroperasi di kawasan perniagaan yang strategik.itu impian saya.harapan saya agar Allah yang maha Berkuasa mendengar n memakbulkan doa saya ini....amin!

terima kasih juga kpd suami yang byk memberikan sokongan.

harapan saya juga agar perniagaan saya di rumah ini akan bertambah2 majunya.

dan kepada rakan2 di luar sana,beri lah sokongan pada kami yang masih lagi hijau dalam perniagaan...dan sekiranya ada apa2 pertanyaan,uols can alway contact me : 016-2246256 / 014-6492027.

Kepada para pelanggan,jemputlah datang ke Sri Bridal utk menikmati tawaran2 dan faedah yang hebat!

TQ.

*** web rasmi Sri Bridal akan diupdate mengikut keperluan dari semasa ke semasa***

16 comments:

@cu SaYaNg said...

congratulations darling

aku lah arween said...

yang i nak diskaun t eh :P

puterikurekure said...

tahniah sri!
muah2!!!

ratna said...

semoga perniagaan awak terus berkembang dan maju. jgn putus asa kay.. berdoa, berusaha dan bertawakal.

Anonymous said...

TAHNIAH.SEMOGA BERJAYA DENGAN APA YG DIUSAHAKAN SELAMA NNIE.KALO AKU KAWIN NANTI AKU CARI KO EK...

Linda Latip said...

Tahniah Sri! huhuhu betul² senang tak kecah keje snirik..harus lagi senang kalau keje dgn asben aje..Kami doakan satu hari naty Sri dpt buke kedai snirik! Go go bebeh!

viruspadu said...

tahniah sahabat

moga perniagaan akan terus maju maju dan maju

fealize_eleanoer said...

acu :

mekasih acu...syg acu!

arween :

boleh yang...i'allah!ko asek survey harga jekkk...kawin nye bile nih...x sbr aku nk makeup ko..muahahaha!

fealize_eleanoer said...

puteri totis:

mekasih yang... :D

ratna :

ni la die pengkomen ku yang setia...mekasih ratna...i'allah..harapnye terus berkembang maju.sy x lupe nasihat awak ;)

fealize_eleanoer said...

anonymous:

sape ni agaknye kan...neway,thnx.;) u must find me!...hahahaha!

linda :

btl la linda...kije sendiri x rasa sakit hati...& lebih bebas.mekasih yang...harap2nye ade la rezeki kami utk bukak kedai sendiri nnt ;)

fealize_eleanoer said...

vp:

mekasih sahabat....

syg vp !

lily lotus said...

all the best again dear!

Anonymous said...

nyah...tahniah nyah...semoga impian ko untuk memiliki butik andaman sendiri tercapai...muahsss!!!! - aku le mc'kie-

:: p R i n c E s S _ N :: said...

ade kawan N tgh carik pakej kawen y murah..nti N suh die g web sis..

m i n e r a l . . . said...

aiks dh berenti upm ka?
by the way... doing bisnes lagi challenge kan... challenge urself beb,
i support u 100%. go go gooo

errr memerlukan designer&photografer? jejejeje

kuin said...

salam kak yanti, sedih saya baca entry akak.. kita sama rupanya.. banyak kali saya di tipu.. tetipu.. kekadang niat kita ingin mbantu pun di salah gunakan oleh kawan.. tapi xpe... Terima seadanya.. Allah suke menduga hambaNya yang kuat..

dan saya pun sama mcm akak.. bniaga dari rumah.. xmampu n belum bkemampuan.. at least akak jauh lebih baik dari saya...

gud luck kak.. kepuasan pelanggan senyuman dia hati kami :D