Tuesday, April 07, 2009

dinner makeup

die : nyahhh...bz kah??
aku : x la sgt...nape babe?
die : nyah,aku x tau la nk buat camne dgn rambut aku ni...aku nk gi dinner sabtu ni...
aku : ya kah??haa..xpe..nnt aku makeupkan ko!aku buat rambut skali k!
die : ok...

perbualan di atas adalah pada khamis lps....si Aizah ni x tau nk buat camne dgn muke n rambut die..die kate dinner die kat Menara Tun...Tun..tunn ape ehhh...aizah,tun ape ahh?lupe aku...

konsep dinner malam tu katenye traditional night..die pon da tempah kebaya from Bandung,Indonesia yang sgt gorgeous,cume die x sempat alter utk kecikkan sket kat pinggang.but no worry,aku pinkan sket so that nampak la shape pinggang tu .aku pon x byk soal...so x kesa la tlg je kawan2....aku kenakan bayaran yang sgt minima dgn tambahan aksesori spt bunga mawar putih n rantai+anting2.aizah ni rambutnye pendek,tu yang die pening x tau nk buat ape...aku senang aje...tempekkan wig ...haaa...terus transform muke die!

aizah tak nak mengenakan makeup yang terlalu tebal..so aku pon kalerkan muke die light kaler sahaja...tp tetap manis ;) auwwmmmmm!!! =))
tgh2 buat editing...saje aku buatkan gmbr ni jadi kaler black&white...all of the sudden,aku tgk gmbr ni sgt klasik,mcm primadona Jalan Ampas gituuuu...wwwwuuuuuuu!!!!

ni gmbr sbnr yang sengaja di buat ala2 gmbr lukisan gituuu..
so,here u are...presenting the hot n gorgeous...Aizahhhhhh....amboi mcm dj pulak aku ni...oppss..terlebih sudah..
ok guys...enjoysssss!

5 comments:

erlyda said...

cantikkk kakak manissss itu ;D

ArELeEz said...

owhh.. 1 transformasi sudah berlaku! he3..
congrats! m'jadik woo..

lily lotus said...

eh! so matching lah...hehe

Anonymous said...

babe, thanx for choosing the best pix. kalau tak habislah mak. ah, terlebih sudah. really thanx for that night la babe. u have done a great job. i love ur work. muuaahhhh

Faradilawati bt. Ahmad said...

siap masuk paper lagi tu
http://photos.friendster.com/photos/20/19/10489102/1_224108332l.jpg