Tuesday, March 03, 2009

sedihnya saya...


****gmbr2 semasa di Kota Melaka...

saya da cube utk tidak ber fikir buruk ttg orang...tapi kenapa yer...semakin saya cube utk jauhkan sikap tuh,makin menjadi2 sikap orang tu pada saya???ya..perlu sy tekankan di sini "orang" yang saya maksudkan ialah BUKAN husband saya...tp orang yang saya percayai dengan sepenuh keikhlasan saya,sepenuh hati saya....yang mana org itu dah rosakkan sepenuhnya kepercayaan saya pada dirinya....



saya tak sangka "orang" itu sanggup main kotor di belakang saya...ya...saya percayai bahawa jodoh,ajal,rezeki,semuenya di tangan Tuhan...tapi kenapa perlu die lakukan sebegini terhadap saya?kenapa perlu die buat begitu sedangkan apa yang saya buat selama ini mmg utk kepentingan die??


kenapa perlu berlakon..kenapa perlu berpura2 di hdpn saya???


adilkah cara yang kau pilih ini?? adilkah semua penipuan2 ini?
aku harap kau x menyesal dgn cara yang kau pilih ini...
hanya boleh aku kata kan pada kau..
SLMT BERJAYA !!!

5 comments:

puterikurekure said...

gambar happy2 je.
awat sri sedih lak ni?
hmm....

puterikurekure said...

ok ok.
dah faham.
huhuhu.

ratna said...

cantik2 gambar tu.. awak tgh sedih apa?

Shima Batu said...

pictr #1st lawa. nampak macam focus pada tiang belang tu. tp kalau focus kt safiya lagi cun kot.

viruspadu said...

sri

setiap orang ada rezekinya

yang penting kita ikhlas dan jujur terhadap kerja kita

insyaAllah Dia permudahkan rezeki kita

saya doakan sri berjaya dalam bisnes
berjaya dalam kerjaya
berjaya dalam kehidupan

aminnnnnnnnn