Friday, March 06, 2009

saya x perfect !

hhhhmmmm...

uolsss!!

macam mana yer...

nk puaskan hati orang....

kadang2 saya pening btl la...

dengan perangai2 customer ni....

ade je yang x kena...

itulah...ini lah!

soal remeh pon bole jadik isu!

saya kan orang berniaga....

tapi still manusia biasa jugak....

nk puaskan hati SEMUA pihak...adalah diluar kemampuan saya...

saya x perfect !

4 comments:

ratna said...

biasa la wakkkk.. org2 ni kdg2 susah nak fahamkan kita.. tahu kepuasan hati diaorang jer...

@cu SaYaNg said...

abai kan je komen diaorg tu
kalu nk ikut diaorg nye kehendak
kita yg susah

mummysyafie said...

alamak nyah...aku pun tak prefect nyah. tapi nak buat kan hati semua org tu mmg x bulih nyah.

ko sabar je lah yang yer, dugaan berniaga semua tu

mamaadam said...

emm yang ni saya paham, betul2 paham punye, maklumlah bisnes kita sama kan, sabo sabo