Wednesday, March 25, 2009

quick update !

hi uolsss...

sorila..lamanye saya x update ...kan?

hurrmmmm....sbnrnye byk benda nk stori...tp xpela...biarla sebahagian nye aku simpan dlm hati...antaranya...psl bisnes aku...yelah..adat orang berniaga kan...dengki mendengki tu x habis2...x pelahhh...tuhan maha kaya...tuhan tu maha mengetahui....semoga apa yang terjadi pada aku ni aku jadikan iktibar dlm menjalani kehidupan seharian...dan aku pegang pada janji tuhan, apa yang tak betul itu akan mendapat jgk balasan di akhirat....x akan boleh lari...

ok..saya da melalut!...

ni kisah papa....sian suami ku ituuuu.....ekceli da lama dah saya mintak die pasangkan almari kaca ni,ni utk hiasan saya nk letak aksesori2 pengantin,beli kat Ikea.....almari kaca ni da lamaaaaa dah kami beli...tp pasang nye x sempat2...ade jek hal nye...bz sokmo...so..nk dijadikan cite..sabtu lps papa pon dgn tekunnye memasang bendaalah tuh...

mase nk korek alur kayu yang sempit tu(**papa gune PISAU okehhh...diulangi..P.I.S.A.U !!!!)..x semena2 papa terlajak pisau tu ke kaki nye langsung terkorek betis die tuh....adoiiiiiiiii...lgsg die menjerit mintak saya carikan kain ape smue...

lps dah balut kain smentara....die teruskan jugak kerjanye.....da alang2 katenye...

tu haaa...lukenye....nampak x?

dalam ok!

tu la papa...gi kursus OSHA...tp x praktik kan... :p
x lama lps tu..saya bwk papa gi klinik...n amik koooo...kena 2 jahit sbb luka tu dua hoon...
ohhh...tidakkkk....die cite doktor tu jahit kaki die tuh...saya nye darah dah menyirap ke kepala...tetibe rasa migrain....erkkkk....rasa cam nk pitam dgr die cite gitu...fyi guys...i x bole tgk darah lama2....
anyway..i luv u papa! muahhhssss...mlm ni ehhh...opsss! hahahaha!
sekian..tu aje...daaaa!

No comments: