Wednesday, March 04, 2009

hari ni besday papa !

hi uolsss...saya bersiaran langsung dari atas katil yg sgt empuk ini...

hari ni 4 mac adalah besday papa yang ke ttttuuuuutttttt!!!!...ewahhhh..nak rahsia pulak...nk nampak awet muda katenyer..gituuu....hohohoho!

xde lah geng...papa kusss ituusss muda remaja lagi..tapi remaja purbakala laaa....umurnye 29thn hari ni..!yeyyyy! ****clap clap clap***

so di kesempatan ini mama nk ucapkan hepi besday kpd papa yg tercintunnnn...harapnye lps2 ni rezeki papa ( n mama) bertambah2....semoga Allah memudahkan perjalanan rezeki ke arah kita..dan semoga Allah melimpahkan kurniaan rahmatNya pd kite*** Allah dgr doa orang2 yang teraniaya,kan papa??***

lagiiiikkkk...ermmm...haaa...semoga papa pjg umur,sihat tubuh badan dan semoga cinta kite tidak beralih arah ye pa....takut jugak mcm2 kes skang kan...simpang malaikat....

dan lagiikkk...semoga jodoh kite berkekalan hingga ke akhir hayat kite...dan semoga kite beroleh anak2 yang soleh dan solehah...anak2 yang berilmu,beriman dan beramal..yang menghormati orang tua dan sifat2 yang baik saja....

ok...tu jek kot...papa nk hadiah ke?alaaaa..x yah la kot...harijadi mama pon papa x bg apa2!

hahahahaha!

2 comments:

ratna said...

happy bday!!! semoga panjang umur, sentiasa dimurahkan rezeki, sentiasa sihat walafiat dan sentiasa bahagia bersama org tersayang..

hubby awak sama umur ngan kita laaa... tp bday kita ujung tahun..so, tak kira lagi la umur 29 saya ni.. still 28thn.

Linda Latip said...

wah wah..tu dh ade ats katil empuk smbil wish ari jadi tu! Adiah la tu! huahahaha..

*hepi besday papa safiyya! smuga murh rezki dn happy teramet di samping bini ter cun( ha ade gak utk ko sri) dan anak yg comels*