Friday, March 27, 2009

baju pengantin lagi....

hai tawan2 ku sekelian alammmmmm... yang ada di bawah pokok dan di atas pokok...di atas tanah dan di dalam tanah...opsss... =))

ceaaaaaa...mcm ramai jek kawan2 aku..hahaha..terpoyo disitu....

jez nk cite yang minggu ni adalah minggu yang bz utk diri ku kerana byk hal2 berkenaan dgn pengantin2 kusss...ewaaahhh...

ditambah pulak dgn kerja opis yang menimbun2...aduhhh..rasa mcm nk wat klon je badan saya ni... sebbaik la anak saya tu tido awal kelmarin...so dptla saya alter baju pengantin saya utk yang kat wangsa maju minggu depan ni nnt...

kain n baju yang menanti utk di alter...

korset senang sket nk alter..buat yg tuh dulu....

baju lahhh yang paling leceh nk alter...tu yang makan mase tuh....erkkkk...gmbr x clear pulak!

kain pon ok lah..senang sket...
tu jelah saya nk cite...hahahaha...ntah hape2!

3 comments:

13may said...

selamat makan kenduri :D

puterikurekure said...

hehehe.

yang, kite dah bank-in ok.
sila check akaun anda.

hehehe.

lily lotus said...

pandai u buat ekk...interesting lah!