Monday, March 02, 2009

wedding of Ross Azura n Ros Azila bt Zahid...

majlis perkahwinan between these two "Ross"es was handled last saturday,dated 1st of march 2009....the weather was so stunning "hot"...hahahaha...tp betul babe...giler panas siot....ekceli bagus jugak panas2 gini...gmbr dpt captured in the most stunning way...

cantik kan dua pengantin nihhh?ekceli both of these girls ( that already become mrs..heheh) are my relatives....ermmm...sedara sblh abah kandung....n most suprisingly..when i got the invitation card,the groom of azila was my course-mate,back to my study time...that is Abg Wan....

macam kembar kan diorang dua org ni....oppss...nama pon adik beradik...

ekceli mereka ni beza bulan ajekkk...yang kakak si baju hijau..lahir awal tahun..yang adik lahir akhir tahun....

semoga berbahagia yer ....

3 kengkawan yang kunun 2thn x jumpe!

semoga perkahwinan yang dibina berkekalan hingga ke akhir hayat...

yang best skali is this band performing the 60's songs...

yang lagikkkkkkkkkkkkk best ialah pakcik ni...si pengetuk dram...giler best siot die nih....bertenaga lagi dok pukul2 dram walaupon dah 60'an....
***terima kasih kepada cikgu Nyaros memberi kepercayaan kpd kami mengabadikan foto2 ini...tengkiu so much !!!!***

5 comments:

ratna said...

serius..ingatkan diaorang ni kembar. anyway, cantik betul diaorang.

MahaSayang said...

dah lama tak nampak majlis kawen ada kugiran mcm tu...mesti best kan...apepun awak dah kena tag dengan saya

Linda Latip said...

asheh comei la stlh disolek..pasni buat kat ummeh ghazi lak..ngahahaha

lily lotus said...

kelasss u pakcik drummer tu :D

Shima Batu said...

aku suka laki kau amik gambau. pasal muka aku nampak kecik, tak nampak bulat.. :))