Friday, February 27, 2009

saya soke!


1st of all ..nk say tq so mucccchhhh kat acu ni...sbb bagi saya dessert yg sgt sedap,enak dan marbeles kelazatannye hingga menjilat kaki..opss..jari!acu..nnt wat lg byk2 ehhh!..auwwwmmm!!

2ndly....cermin mak da smpi nyahhhh!!!...suke tau!itulah die En.Yap Pale Botak itu !

En.Yap ni frendly orangnye....die cite...katenye bisnes die ni turun temurun warisan kuarga!ooo gituu!

die kate lagi...kalo saya beli lg satu cermin,gantung kat dinding lg satu tu..dpt diskaun la...jadik rm330...ok la tuhh kan.... ehem2...papa kusss.... ;) **mata jeling manja ni kt poket papa smpi juling jadiknye!**
kejap yo diorang ni wat koje!sepantas kilat...petir n guruh jek xdek! hoho!
tadaaaaa!!! siap sudah!taanteeek kan!
ok...
3rdly....nk bitau...x lama lg saya jadik blogger tegar....sobabnye iolah....saya da beli DIGI Broadband uolsss.....ske ske ske! rm66/month...so...saya akan update laju2 cite seharian saya tiap2 malam utk di auto publish hohoho!**gaya setan disitu**
lgpon sbb sy kan nk wat bisnes ..so harus la ade wireless maarrrr!
ok..tu jekk...ptg ni saya balik kg yer...ade tugasan menanti di sana....
mlm kang if x penat,saya update!
daaaa!

3 comments:

ArELeEz said...

hmmm.. pasni, bley la jadik regular customer en. yap, ek! he3..

NahDaTuLIzaH said...

tania..tania...mmg ko leh jadik bisniswoman yg sukses....

satzim2u said...

salam, dia kira cmne ye? 1xa kaki berepa rm? tq