Wednesday, February 18, 2009

jgn tiru aksi ini !


di pagi ini...
saya sedang makan nasi lemak yang sgt sedap...
dan kopi yang sgt marbelesssss!
oppsss...kepada mereka yg sedang diet tegar...
JGN TIRU AKSI INI !!!!!
saya buat xpe...
sbb ptg ni saya ade trening olahraga..
akan ku FIREEEEEE balik lemak2 ituuu!
i am HEEEEEE MANNNNNN !!!!oppsss..tertiru linda sudahhh!
gud news...
me n papa da ok dah..
kan sy ckp sy ni sgt mudah pujuk hati sendiri...
da dua tiga hari ni sy nampak papa nk pujuk sy balik..
so..sy pon ...well ok...no problem...x cukup tapak tangan..
tapak kaki gajah aku tadahkan...haha!
semlm ptg die YM aku...
"ma,jom gi JJ...papa nk bayar bil n jalan2...jomla..."
aku balas..."mama x cukup duit nk byr bil mama tu,tgh save bajet nk byr portfolio"..
die reply"...jom aje"..
i said .." ok "...
yg aku rasa nk barai perut ialah...
dalam kete sblm nk gerak balik amik safiya n papa..
aku siap makeup touch up2 gituuuu..
"woiii...kate majuk...makeup2 ni watpe!!!"....
hahaha...aku gelak je dgn kata hati aku tuhh!
papa amik hati aku dgn bayar bil digi aku yg berjumlah 100 itu...
n ajak kami gi makan KFC...
dan semlm jugak papa gune inisiatif sendiri dgn beli external harddisk Toshiba...
250GB pada harga rm250 termasuk casing...
ok sgt2 kan...
tp i x done amik gmbr la u..
sbb seronok sgt kami da ok smpi lupe nk snappy2 nihhh!
ok..tu je update utk hari ini!
nnt aku update lagik!
daaaa!

7 comments:

ArELeEz said...

owhh.. sdgkan lidah lg t'geget.. bese la tu.. ;)

puterikurekure said...

baguih la.
dah ok.
:)

MahaSayang said...

alhamdulillah...

NahDaTuLIzaH said...

Aku pon makan nasi lemak tp xde aktiviti nak fire lemak...camne nih? makin montella aku...huahuahua...
Dah ok dah?...bagus2....

Shima Batu said...

nsik lemak tu..sama rupa dgn nasi lemak yg aku borong kat bukit beruang petang semalam...

teringin nk makan...sendiri cari...

lily lotus said...

'm happy to see u happy!
even rumahtangga ada pasang surut..
i doakan kebahagiaan berpanjangan jer yang sentiasa singgah in ur beloved family..amin ;)

Linda Latip said...

hahahaha..ni majuk ngada neh..sambil mata jeling² poket papa safiya ..

eh..kami tiap pg dn mlm melantok nasik lemak..perut dh supe doh donut kena peram..naik bgi di pam²..huhuhu

G jj tu pndg la skali kirik kanan..kot² nmpk seorg ibu muda cun dgn anak jantan die main kete mainan kt situ hokeh hahaha