Tuesday, February 10, 2009

cerite tiada kena mengena dgn gmbr!

kenapa ehhh...

manusia skang ramai yang hipokrit???
***gmbr last week berpiknik dgn family husband..sambut besday di Pangsoon....

semakin ramai yang bermuka2...

semakin ramai yang ckp x serupe bikin....

***muke aku yg x makeup dan selebet !!!

yang ckp mcm kartun....

kan lebih baik jadi kartun...

senang sket...orang lain x pening pale dgn mentaliti kartun2 ni....

***safiya yg takut nk turun mandi

sebab bile kite nk marah...

kite x kan jadi nk marah...sbb kite tau..ohh die kartun rupenyer!
***mmg ternyata safiya skang da takut dgn air sejuk ...

kpd orang yg terasa dgn entry ini....

SILA BERUBAH! bole x?
***ayah tgh bakar satay..yg lain2 tgh prepare makanan...

STOP FOOLING people around u !!!! ...

****ucu azul n ayu nye besday bulan ni yer tawan2!

STOP BULLYING !!!!
.
STOP all these NONSENSE thing laaa....do CHANGE UR MENTALITY...STOP KEJAR DUIT dengan menipu orang sana sini!
.
.
PAHAM????
.
.
jauh dalam hati aku....
.
.
aku KESIAN tgk ko yang mcm anjing yg takut dgn bayang2 sendiri!!!

5 comments:

@cu SaYaNg said...

byk kan bersabar ye fea

13may said...

cool cool :)

flush said...

mula2 confuse, pastu fhm..
cerita 2 dlm 1 rupanya..

lily lotus said...

pandai u wat citer direct n indirect ;)..apepun u be strong ok...

mummysyafie said...

manusia mmg camtu nyah! ada je tak kena kan. tapi yang jenis hipokrit ni mmg bahaya. lambat laun leh jadi musuh dalam selimut tu.

ko banyak lah bersabar kalau jumpa orang gini erkk