Saturday, February 28, 2009

akhirnya...

hi uols...

akhirnya saya smpi ke kg dgn selamat....alhamdulillah...

tapi perjalanan ke kg semlm adalah sgt menguji keimanan...nk tau nape?? sbb safiya lgsg x tido the whole way from KL ke Melaka ni...nakalnya ya allahhh! sabar lah hati ku!...

hari ni saya ade urusan yang perlu disetelkan kt sini....rasanye maybe amik half day kot...not 1 full day laa....apakah urusan saya itu??? jeng jeng jeng!...adalah!mana bole cite!hakhakhakhak!

maybe saya x dpt nk update kot....tp tgklah nnt mcm mane...kalo saya ade kesempatan saya akan update mlm karang yer...oppsss...ini adalah cobaan menggunakan Digi broadband dari kg halamanku,,,Republic of Merlimau! hahahaha!...auto publish yo!

ok...daaaaa!

1 comment:

PuteriSatu said...

sri...digi broadband laju tak??? murahla 66/month...kan...

syok ar balik kg kan..safiya mesti suka...