Thursday, January 08, 2009

pengantin saya - Hajar n Naim@Shah Alam- 25Dis n 27Dis

hampir terlupe nak tulis ttg entry ni...tp mmg slalunye saya terlupe nk amik gmbr orang yg symake up kan..biasalah..normally mase majlis kan keadaan agak kelam kabut...ni sebbaik pengantin ni adalah opismate kusss...so ingt jugak la nk bergambar....tp sebahagian dari gmbr ni saya telah cilok dari opismate kusss yg lain iaitu Kak Nurul..sori kak..ter"cilok" pulak...

ekceli mase kedua2 hari kejadian ni saya sedang sibuk dgn urusan pindah rumah..so x dpt nk stay lama...habis makeup utk nikah saya terus balik dan mase reception ceremony je saya stay kejap hingga kol 3...mak dpt makan kat meja pengantin nyahhh...jgn jeles...tp x lalu makan sgt pon sbb pale dok teringat kt papa tertonggeng2 sengsorang packing brg...

Hajar telah mengambil pakej A(songket + lace) dari butik saya dengan tambahan satu sesi makeup utk nikah ceremony...

ni sblm makeup....


ni after2 lahhh..

senyum sket kak....hehehe !

perarakan ke Dewan MBSA seksyen..seksyen brp ehh..luper arr..hikksss....

tgn mu ku genggam eratttt...cewahhhhh !

da jadi Puan Hajar yer ....

ni dari kamera cap ayam kusssss

ni pengapit yang paling comel bola2 api...ehhh...bukan2...the cutest one of 'em all...
so..kpd pengantin baru....semoga perkahwinan mu berkekalan hingga ke akhir hayat....dan semoga dapat anak 18orang...bole wat team bola siap dgn reserved skali...aci x? hihihihi!

3 comments:

shafa said...

cantik nyer mekap...
camner nk mekap cantik2 gitu..
tingin ler nk balajar jgk....
sile lah buat entry step by step..
bukan mekap tuk pengantin..
mekap yg tuk kuar berjalan..
especially tang eye tuh...

Aleeya said...

lawanya mekap dia....pandai ko mekap ehhh

Erieq said...

nasib baik saya lelaki tak perlu mekap2 dah huhuhuhu :P