Tuesday, January 13, 2009

akhirnya smpi jugak....


akhirnya,jumaat ptg...smpi lah sudah brg2 Cavenzi ...fuhhh..lega....mak suke nyah....

tu die acara memasang siapa pasang palingcepat....hahahahahaha!

agak besar jugak la rupenye L shape sofa ni....opppss...lupe nk mention...harga yang ni rm1299 ye...tp kalo sofa yg kecik kt side tgh tu kite x nak...tolak rm200.. :D ada 3 bantal kecik dpt free =))

tgkla safiya...die dok merasmikan dulu kosi tuh...

tu die meja kesukaan saya...

nice,simple,modern-looked n sgt terletak....yg ni kalo x silap...rm499-promotion price new year rituh....harga sbnr rm699...

ni set dalam bilik tidur...yg ini adalah side table...

safiya mcm biasala...die la yg rasmikan dulu....terlompat2 kegirangan...har har har har harun salim bachikkkkkkk...........saya amik set katil queen saiz yerrr.... :)

ni almari baju nye...ada dua ye tawan2..... :D kalo nk satu aje,tolak rm300 kalo x silap....kalo saya 1 almari aje mmg x cukup yer nk kongsi dgn papa....almaklumlerrr baju saya ade lapanploh gudang...ape brggg nk gune stkt 1 almari... =)) dasar materialistik kosmetik plastik mmg begini yg tawan2....jgn di cthi kelak merana diri...ewahhhhh

ni meja dresser.... :D set bilik tido ni regenye rm1399.....so..total keseluruhannya...aarrr....LU PK LA SENDIRIIII....!!!!
ok...sekian episod kali ini..... =))

3 comments:

qiqinz said...

hi dear, nak tgk more replica designer handbags (LV, gucci, hermes etc.) do visit http://qiqinz.webs.com

PuteriSatu said...

meja makan tu...cantik...berkenan akak... tak sabar nak tengok rumah yang dah di deco-deco kan lepas furniture sampai nih...

Shima Batu said...

ada iklan h.bags kat sini??

kau bli semua brg baru utk umah baru ker? barang umah lama?? jual second hand?