Thursday, December 04, 2008

safiya ku....

korangggggg...

safiya x sihat balik laaaa...

semlm die muntah2...berak2 cirit birit lak tu....dgn hingusnye lagi asek tersembur kuar je..mkn pon x mau..bile minum susu,muntahhhh..da gi klinik da ...ubat dr da bagi pon...dr ckp if safiya jadi lembik n terbaring je,maknanye kena masuk drip la ke spital....uuwaaaaaaa :(( risaunye hati aku.....

dr soh bagi 100+ utk top up smula fluid badan die tu....selain bagi 100+ kan...uolsss tau x nk wat camne....nk kasi badan die ok blk...aku risau la wehhhhhh...

uollsss...bg idea plz...tqvm

7 comments:

Acai said...

alahai siannye kak,huhuu...smoga safiya cepat sembuh kak ye..sabar bebanyak kak ye time dia tak sihat ni..:) pape update kak tau..

puterikurekure said...

oh sri!
ciannye safiya.
doc dah buat ujian darah ke?
risau tau.
skang ni denggi cam ada balek. baru smalam ada org sembur2 kat umah kite.

awak takyah keje la harini. jaga safiya ok!

susah hati jugak ni.
:(

aFkaR'z said...

xde ilmu laa...
tapi saya doakan semoga cepat sembuh yeer

HasraRazali said...

alahai...cian nyer dgr safiya cm gitu...

semoga adik safiya cepat smbuh...dan wat mama safiya, bnyk2 kan bersabar yer...bnyk2 berdoa..ssgguh nya doa sorg ibu sangat lah bermakna utk anak nya..:p

13may said...

errr.....saya doakan safiya cepat sembuh...

Salam Aidil Adha :)

mummysyafie said...

fea...hari tu anak kiter kena camni gak. sampai melecet montot asyik berak n muntah. tapi kiter bawak gi jumpa doc pakar kanak² kat kajang..dier bagi satu tepung untuk cuci usus n alhamdulilah..semua kembali normal..

get well soon princess

lily lotus said...

erkk..pitynya dia..better bawa gi spital terus..ishk2 harap2 tak tmbh teruk..u stay calm kay..