Monday, December 22, 2008

penat....aku jadi kartun !

menjadi kartun pada hujung minggu adalah sesuatu yg memenatkan...nape aku kate penat?korang bygkan ...aku kena OT sbb ....hmmm.....malas aku nk cite....orang lain punyer salah..aku yg kena coverkan....dan hasilnye...aku la yg tertonggeng2....kalo ikutkan perancangan awal aku...sabtu lps aku gi tlg mengandam...n ahad patutnye aku ke kenduri kawin kawan aku kat Batu Pahat..si Zuliana a.k.a Rem....

tapi terpaksa ditukarkan jadual tu...kalo aku menyumpah pon x gune jugak...sbb aku ni mentimun...kalo menggelek aku teruk...digelek pon lagi la teruk....what to do...kena la kije juga sabtu tu...tp jadualnye mmg buat aku jadi kartun...

sabtu:
pagi-->OT
tgahari --> gi tlg mengandam
kol 3.30ptg-->masuk opis,OT
kol 6.30-->kuar opis,gi Mac KLCC...cari brg makeup aku yg kehabisan utk gi mengandam
Krismas Eve ni...

ahad:
pagi-->OT
ptg kol 6-->kuar opis ,tapi gi usha jalan rumah pengantin aku nnt ni kat s.alam..
maklumler aku x suke cari last2 minit...kang tibe hari kejadian kang..aku sesat barat
ntah ke mana2...aku mmg gitu...sblm gi makeup aku akan usha jalan dulu...da jadi
tabiat...
mlm --> smpi rumah...lepak2...tido x hengat...pagi ni nak bangun gi kije da x larat..coz x de rehat
pon aku minggu ni...

sian x aku?...sian kan....hhhmmmm....pada aku ...kalo orang pandai manage time n tau nk pantau keadaan...x perlu aku OT segala bagai ni....ntah la...no komen laa...(**sbnrnye sakit hati***..oppss ade orang nk gi report ke...maklumla..blog mak ni kan glamer....suke aku ape aku nk tulis...)

ni la die pengantin kami sblm makeup...namanye Anis...

ni hiasan bilik sentuhan Orked Bridal butik kami....murah je...rm450...kalo direct melalui aku dpt la murah sket....((** ye ke..hehehehe** ) kami gune bunga segar smuenye...x kira la pelamin ke hiasan bilik ke...ape ke..sbb senang utk maintenance...meansss...x yah nk simpan2 cam bunga kain/plastik...ni habis pakai terus buang...jimat costing utk space n maintenance di samping hasil yg cantik menarik tertarik ko mmg tembammm la senang cite!

anis slps dihiaskan...ekceli sabtu die bertunang...ahad die nikah + reception...syg la..aku x sempat amik gmbr pelamin die kat Taman Warisan tu...mak kan jadi kartun nyah...segala2 x sempat...geram2!....

kalo tgk die ni live mase ni..lawa tau...cewahhh...harus la puji kan...mcm Heliza AF...tp kalo skali imbas macam Camelia penyanyi cum model tu..tp versi bertudung...heheh!

ni la die geng bas sekolah ku....hahaha...bole? x la...die ni la geng mengandam mak...tuan punyer butik Orked Bridal...jaga2...die ni makeup artist tau...da ramai artis2 die makeup kan...namanye Kak Fid...pasangan lesbo kussss....wahhh..sila jgn percaya...
slps sesi makeup tu...aku runner ke opis lak..sambung OT...huhuhu...sedihnye...penat tau....lps OT...aku gerak ke KLCC dgn Kak Fid...nyah...ptg ni mak nk gi lagi la...aci x?...**harus aku kena terajang ni..hahaha***
nk tau satu cite lawak tak...sales person yg consult kitaorg tu kan...ckp harga jumlah keseluruhan brg x btl...aku beli tiga brg..each of it dpt 20% disc (jgn jeles..mak kan makeup artist..harus pakai kad diskaun)...total nye die ckp lima ratus lima puluh....HAHHHH???aku dgn Fid terkujat sebbaik x terguling dpn kaunter tu...rupenye die silap sebut...nak sebut satu tercakap lima....total sbnr rm150 sajorkkkk....hahaha...tp best la minah tu...happening siot...gelak die besar sgtttt...namanye Suzana..orgnye sweet btl...ala2 member aku yg pelakon Farah Putri tu...(yg kena gosip dgn Bell tu la)....lps setel smue brg2nye...kami lepak kat Dome...

ni..sape ni...nyibuk je

ceaaaa...mcm bagus je kan...hahahaha!

aku kalo kt Dome ni mmg wajib aku order Twister...sedap woooo...!!!kenyang tu x yah ckp la...sehingga menjilat kaki...bole?

sbnrnye masa ni kitaorg tgh gelak terguling2..terbahak2....sbbnye si nyah ni x leh tahan tgk teko teh Earl Grey die tuh...hahahahaha...da mcm Tin Man dlm kartun ape tu...lupe la...wizard of oz ehhh...ke ape ntah,,,korang jgn lupe...hari tu kan hari aku jadi kartun ...smuenye nmpk cam kartun...tp best ..gelak2 dgn minah senget ni...hilang tension aku...

posing itu harus....jgn lupe simpan teko tu dlm frame nyah...!

nama pon blogger kan...waitress tu pon aku paksa amik gmbr kitaorg...
ok tu aje...
daaaa!

4 comments:

puterikurekure said...

ciannye diaaa....
jadik katun ek?
katun2 pon, banyak masyuk yang! takpe!!!

hehehehe~

mummysyafie said...

tolong make up kan mak nyah..mak tak reti lah bab solek menyolek ni

Shima Batu said...

xper la..

bkn slalu kau OT.

ni dah habis ker kelang kabut kau?

lily lotus said...

shantek pengantin tu pas kena touch up...