Wednesday, December 03, 2008

diet..diet..diettt..... :D


hye uolsss...
hari ni mak gembira uolss...malas da mak nk pk2 ape orang rasa ttg mak..agaknya orang lebih suke if kite ni berlakon,berlagak baik,hipokrit n plastik semata2...berterus terang adalah diharamkan..waahhh..btl kah?? konsep mak ni senang je...orang suke ke x suke ke mak ni kan...ade mak kesah??janji hidup mak meriah uolsss....btl x hotmama?ngehngehngehngeh!!!! bukan mudah nk memuaskan hati smue orang....
ok..hari ni mak nk cite citot dgn uolsss...hari tu mase mak gi hosp serdang (opppss..terkantoi sudah) mak nampak gmbr ni ditampal kat papan kenyataan depan klinik diet situ...so..utk mereka2 yang sdg berdiet atau dlm proses nk berdiet...inilah pilihan2 makanan yang lebih baik ok...
sama-sama kite lakukan...
Girl Power !!!! (**ecececececece..poyo pulak ** )...

4 comments:

puterikurekure said...

uih...yuk diet!
caiyok2!!

ratna said...

bole kita lakukan?? ya kita boleh!!! (ayat kartun bob the builder)

BATU said...

ni yg den lomah ni..

hari hari den bangun tido bersemangat nak diet..

hari hari o.k...

tp jarum timbang tu hari hari jugak statik kat situ jugak. rosak barang kali timbang tu (ayt sedapkan hati).

ArELeEz said...

dah 16ratus kali b'azam nak diet. tp, hampehsz jerk! susah tul nak control makan! hadoiiyaiii..