Tuesday, December 16, 2008

backup..backup..backuppppp!!!!!

opppssss...

mak x ketinggalan ketapi nyahhhh...

harusssss mak backup blog kesayangan mak ni kannnn...wahhh..kekdahh nyerr...

walaupon kadang2 mulut mak ni mcm puaka...main sembur je sesuka hati dlm blog ni....mak tattaaapppp nk backup jugekkkkk....

ade orang x suke kehhhh??? ahhh...ade aku kesahhh??? janji hidup mak meriahhh uolsss....ahakssss.....

ddaaaaa!!!!

*****EDITED 17 DEC 2008 :

AKU BUAT BACKUUP NI SBB RISAU KAN YANG NI.... http://viruspadu.blogspot.com/2008/12/backup-blog.html

AKU BLJR BUAT BACKUP KAT SINI ...
http://viruspadu.blogspot.com/2008/12/tutorial-backup-blog-di-wordpress.html

SEKIAN....

****END EDITED****

3 comments:

@cu SaYaNg said...

erk..nape kena backup lak?
x paham...
(aku nie lembab sikit nak paham..hehehehee..)

HasraRazali said...

ramai tul org berckp ttg back up blog skrg ni yer? knp sbnrnya yer? leh bgtahu?

Shima Batu said...

aku memang dah ada wpress yg content nyer memang sebijik aku import dari blogspot. tp masa aku buat tu bkn ler niat nyer memBACKUP. tapi sengaja membuang mase :)
bila ko bg tau ni, tak der la
"tersentap makk nyahh...." :))