Sunday, November 02, 2008

my besfrens wedding -9 V.O.S

musim raya lps ramai orang naik pelamin kan...including my frens dlm geng bas sekolah kami... d 9 V.O.S...ehh...kitaorg naik bas kehh??hiksss...!!

well...sememangnya aku tumpang gumbira dgn rakan2 aku yang sudah menamatkan zaman bujang diorang ni...ye...aku x nafikan dugaan berumahtangga ni mmg kadang2 memeritkan..tp itulah asam garam kehidupan..kan?da nama pon perkahwinan...perkahwinan itu satu perjudian...kite memperjudikan nasib kite apabile kite berkahwin ni...dan seharusnye...perjudian tu biarlah mencaturkan kemenangan,kebahagiaan disulami kejujuran dan keikhlasan yang membawa kpd ketenangan....tu nasihat utk aku dan yang lain2 nye jugak.... :) ***hati ku sedang bergelora..tu yang byk bermadah ni***

ok..back to d story....geng aku yang berkahwin tu ialah Yus n Jeff...atau dalam makna yang lain...Nazhatul Shima n Suriatul Adha... :) kenapa nama samaran tu lelaki?suke kitaorg la...ko x suke ada kami kesahhh????....ermmm....Yus kawin pada 4Okt/4Syawal....manakala Jeff kawin pada 26Okt/26Syawal....suke aku...seronok kawan2 bahagia... :)...ahhh...madah lagi...dah..jgn dilayan perasaan itu...

kawin si Yus aku smpi pon lmbt...tp lmbt2 aku pon..orang still ramai lagi....Yus buat acara kawin die secara simple...asalkan yang wajib terlaksana....aku byk rompak gmbr2 die...psl die pandai editing...aku ni malas...hohohohoho...padan muke aku...oppss...sori ok...mak bz nyah....masa tu x brp nak ade utk diluangkan wat editing2 ni...stkt simple2 je bole la... :) sori yus...aku merompak lagi.... =)) ....so korang layan la gmbr2 ni yer...

ni gmbr di majlis kawin si Yus....






lawa2 kan si yus wat editing...ermmm...xpe...yus ni mmg pandai berjimat...kameraman member kitaorg si zul azrin...yang edit nye tuan pengantin sendiri.... :bravola yus...chaiyokkk2...
ok...yang kat bawah ni pulak gmbr si Jeff kawin....yang ni aku smpi lewat jugak...tp lewat2 aku pon..mase smpi pengantin tgh berarak nk masuk rumah utk bersanding....aku masuk khemah makan2 dulu kasi budak2 kompang habis berkompang kelempang kelempunngg...then ingt nk bergmbr dgn sue atas pelamin...skalinye ramai la pulak...tggu lagi ..lepak kt khemah layan safiya n papa...alih2 pengantin kuar lak nk gi makan kat VIP seat...ermmm...x menyempat aku nk bergmbr...safiya da panas2 daa...hmpir nak mengamuk...aku pon terus je meja pengantin...n salam sue borak lbh kurang...n amik gmbr sblm diorang makan....n then aku masuk rumah n snap pics segala....k..layan la pics yang aku edit sesimple mungkin ni yer...





ok...dah..tu jer...adiossss berambosss!!!

3 comments:

lily lotus said...

cantik pics pengantin yg dh edit tu..

BATU said...

hemmm...habis kembang hidung n pungkok kena puji...

timer kasih bebanyak. sorie la tak sempat gebang lelama dgn kau ms wedding aku tu.

tp warna tema dak jeft cun kan???

to lily lotus... timer kasih jgk...

aFkaR'z said...

cantek arrr bilik pengantin..

tolong sampaikan pujian ni kat tuan bilik tu erk...