Wednesday, November 19, 2008

doctor..anyone...anyone..no one ??? :(


i'm stressed!!! deeply in stress rite now!
bulan ni aku x dtg2 period pon lagi...o my god....aku da buat UPT... -ve..da 2 kali da buat.... muke aku kuar byk jerawat besar2...berbukit bukau rasanye muke ni....
puncanye??? kerja aku skang ni....tensionnyerrrrrrrr.....rasa nk menangis puas2....nak menjerit kuat2...baru nk bercerite masalah kt orang..nafas aku da tersekat2....air mata da bergenang...pastu turun dgn lajunyer...blm cite lagi nihhh..da nangis...camnoooo???
O GOD help me....what to do...???helpppppp!!!!
***aku rasa nk sepak orang laaa... ***

4 comments:

PuteriSatu said...

sabar F.A ...kena cari satu hari tuk rehat2kan diri tuh...jangan tension2...

ARWEEN said...

jgn tension2
meh meh
makan coklat pasni
ilang tension
:D

13may said...

ko penat sgt kot....

HasraRazali said...

Uihh nk sepak org ker? jgn cm gitu...relaks...istifar bebnyak..mmg sesekali tention bila dtg rasa cm tak leh nk control jer..insya allah lepas ni ok la tu...yer..:-)