Tuesday, October 07, 2008

terlewat sudeyyy...

aku br naik kije hari ni...tp nak jugak letak gmbr kuih n kek n masakan yg aku buat rituh sblm sambut raya... :D ....layan kan jela...


ni Biskut Buah Sultana...mcm biasa buat utk 3 rumah...

ni biskut Polo Mero...ni pon buat 3 copy...

ni Coklat Kek Fealize...hehehe....aku wat 6 kek...bg kat sedara mara papa n mentua aku

aku buat rendang udang....bwk blk ke uma mentua...hisk hiskk...sob sob...tahun ni beraye kt uma mentua dulu...da 2 tahun dahhh..sob sob....

ni nasi minyak aku buat,,,ni pon bwk gi uma mentua....saje je wat kelainan sket...sbb aku tgk rata2 org akan buat ketupat n nasi himpit n rendang ayam...so...aku tukar la selera sket....tp gmbr ni da nak habis nasi nye br aku teringat nak snap pic....sori yer...
ok...tu jer....

3 comments:

puterikurekure said...

rendang UDANG?
NASI MINYAK????

waaa!!!!
nak sikitttttttttt!!!!!!!!!!!!

ARWEEN said...

rendang udang????

hah??? siyes tak penah makan

HasraRazali said...

eii tabik spring tul la kat fealiza ni tau...mmg tip top nmpak masakan dia...cm jeles je tgk org pndai masak..serba serbi, biskut raya la, lauk pauk yg susah2 pn bolehh...eii..kna blaja ngn fealiza ni nmpak gaya nya....mana la husband tak sayang kan cmni...hehehe

p/s: takde wat open house ke...nk g ni, nk rasa biskut2 raya & masakan2 fealiza..