Thursday, October 16, 2008

n3 cacamerba...

kenape n3 cacamerba...huhhhh...blog aku...aku punyer sukerla...kalo ko x suke...ade aku kesa...janji meriahhh uolsss...

aku godek2 pic dlm hp...tgk ade gmbr ni...klako la rasa...safiya dera papa die...main kude2...kalo mcm ni...kena gi Bukit Timah laa...naik kude...harharharharharhar!!!

hari ni saya adalah rakyat berjiwa raja...sbb baju kurung saya ni dari jauh da silau mata org nampak..kuninggg nalaaaa punyerr...kahkahkahkah...sape ade penyakit rabun warna..sila lihat saya hari ni yer..kompom penyakit rabun anda akan sembuhhh...fuhhh kanannn fuhhh kiri...hikss!! oppsss...saya mmg bertudung ke opis uolsss...menjaga tatasusilasss gituhhhh..tp kat luar i open the minded okehhh...hahaha!!zasss!!

dan lagi aku terjumpe pic ni yang aku snap secara direct dari hardcopy gmbr ni je...malas mak nak scan2 bagai...kurus kan aku mase ni...ni masa br lps last paper mase SPM dulu...paper biologi...giler kurus kan...aku akan kurus kan balik badan aku mcm ni....yahhhh yahhh yahhhh!!!**poyo je lebih ***sila tabik spring yerr...
dahh tu jer....bye!

9 comments:

mama ranggie said...

biar berisi sikit yang oii..baru mantap...hehehe...

[ LADYKiKi] said...

ehhehe keraba diraja mali. hiks.. menguning je satu family.. hikss

HasraRazali said...

bila bertudung nmpak manis sgt...

gmbr masa muda tu, ops..skrg ni tua ke? skrg ni matang,kan? gmbr tu nmpak comeyy sgt..:-)) like ur daughter...rasanya ur daughter ngikut u la..comey & manis..

lily lotus said...

cantiklah u masa anak dara tu..skrg ni lagi cantik n meletup..jgnlah skinny sgt plak..gebu2 gitu dh ok ;)

arianna adrizal said...

retro tu gambaq!
hehehehehe

HappyIrfa said...

salam..
kurus sgt tu.cam sekarang oklah.
aku dulu kurus sgt 45kg jer..x naklah..xde isi.kalau boleh nak 55kg jer(skrg 65-55kg=10 kg kena buang).huhu

viruspadu said...

sama la kita dulu, kek opis yo pakai tudung

wekekekeke

yelah, dia kurusssssss la dulu

awwwwwwwww

skg pun kurus pe

hOtMaMa said...

hek eleh...mcm tu ko kata ko gemuks lg ker.. kalau mcm mak neh nak kata apa noks?!
wahh..open house sajork..!

Abdullah Ghani said...

hahaha....meh tabik SPRING !
Toing Toing Toing !!