Thursday, October 09, 2008

hadiah paling besarrrrr!!!!

aku x pernah dapat hadiah sebesar ni....hahahahaha!!lawak2x... tapi mmg da lama da aku mengidamkan benda ni....siap ade Hybrid Guard System lagi...n plasma system inside....manyak syiokkk woooo!!!br mlm tadi weols gi beli...cashhh gituhhhh!!! =))

peti ais la uolsss..toshiba..i sukeeee sgt tau....papa amattttt2 la memahami isteri nye yg suke memasak ni...bukan ape uolss...slalunye bile lps shopping brg dapor,kepala i akan pening u know...sbb peti ais kecik sgt...nak letak2 brg pon susah....nasibla papa...dpt bini yg suke memasak...kahkahkahkahkah!!!

sama tinggi dgn papa okeh...1.75m...huhuhuhu...berkapasiti 390L..ade 6 compactment kt bwh,3 compactment kt atas.yg kt pintu x included la yer,sile kire sendiri...yg lama punyer jez ade 3bawah,1 atas..hihihi..i loikeeeee..oppsss..sile abaikan brg2 bersepah kt kabinet tu yerr...


tengkiu papa....
luv yu!!! :D

8 comments:

ARWEEN said...

wahh masak2 nnt ajak lah saya dtg makan yer

nasazfrog... said...

wah manyak syokk la yer dapat peti ais tuh,, ko ni rajin masak,, beb aku nak blajo masak ngn ko leh tak.. :)

fealize_eleanoer said...

arween :

wahhh...bole je nokss...mari2...

nasaz :

xde hal babe..meh la dtg KL... ;D

Mommy Lily said...

wah best best... leh letak manyak2 lauk dan sayur2 kan...

nanti wat open house kita dtg makan ye hihhi

lily lotus said...

haha..tu dia punya besar dpt..ni tmbh syg kat hubby ekk ;)

Redbloodsnow said...

perrhhhh besau nyerrr frigde tuh
klo zie nk nyuruk lam tuh sure dpt..hehehe

reena said...

wah...hadiah beso tuh... hubby wrap cane tuh?? *ihik*

viruspadu said...

patutnya amik gambo dalam petiais tu sekali

haaaaaaaa... nak tgk apa ada keh keh