Tuesday, September 02, 2008

sambut pose kt kg

hye korang...xde byk sgt aku nk update...jez nak cite yg aku blk kg utk sambut 1st day puasa kt sana....best gilerrrr...adik beradik aku smuenye balik jugak...ha...hambek ko...riuh satu umah....mmg giler best...cume nye aku terpranjat mase blk tuh coz skang mak aku ade hobi baru...iaitu bela hamster....

xpenah2 ler mak aku bela menatang ni seumur hidup aku...alih2 la ni da jadi hobi die lak..ok aku kenalkan kat korang....

ni CIKU....

ni CIKO....

ni CIKI....


ni CIKA....
jangan tanye aku mana aku dpt nama2 ni...coz nama2 ni mak aku yg gelarkan kt diorang....mak aku kate...smenjak arwah abah da xde ni...mak slalu sunyi sorang2 kat uma...daripada mak ckp sorang2 baik mak bela hamster katenyer....ermmm...aku iyekan jela....tp mmg betul tau...leka btl main2 dgn hamster ni....klako tgk die main2 wheel die tuh..giler laju die lari...hakhakhakhak...siap pandai bukak kuaci siot....tererrrr tererrr....

okla tu jer... :)

5 comments:

KV said...

wah...kiyut nya!!

lindosh said...

mcm comei.. tapi aku cam geli je nak pegang ehehe

Zura Hilman said...

Hallu... sonok baca bebelan awak...n hamster tu sangat la kiut..

Erinsza said...

salam perkenalan.ERINSZA

mama ranggie said...

mama pun suka bela hamster..tp tgn mama x leh bela kot..asal ade je,sure mati..kenapa ek?