Monday, August 04, 2008

ehh..mana safiya???

saya kan da tak tido kat tingkat atas lagi...sbb payah si safiya tu asek nak ke tangga kejenyer...

so..kitaorg anak beranak smue tido kat bawah kt ruang tamu...
papa tido kat sofa,saya n safiya tido kt depan tv..bentang alas,tilam segala...boommm...titoooo...ZZzzzZzzzZZZ...

hari sabtu pagi rituhh...saya terkejut wooo...saya bangun2 je tgk safiya takde kt tmpt die...hahhhhh..terkocoh2 saya cari die dalam pada mata terpisat2 tuh...

rupenyer..laaaa....tido dgn papa rupenyer...bile pulak la si kenit ni gi kt papa die nih...mmg tido mati la saya ni hiksss...
aauuuwww...papa cekci laa...
x lama lps saya sedarkan diri..ewahh sedar kan diri tuhhh...safiya pon tersedar...terus die nak turun balik ke bawah kt tmpt die..lps tu lepak tgk astro ceria...tom tom yammmmm!!!

No comments: