Wednesday, July 09, 2008

takde tajuk...

hati aku cube nak mengelakkan perasaan ni..
puas dah aku pujuk hati ni supaya menidakkan ape yg bermain dlm pale otak nihh...

aku tahu bukan2 calang setan yg tgh ganggu otak aku skang ni...setan pangkat Lt Colonel okehh...dugaan...mmg btl2 dugaan....sgt2 mencabar kredibiliti aku sbg seorg islam...

aku rasa mcm kepercayaan yang aku berikan telah disalahgunakan...ataupon mungkinkah mainan perasaan aku shj???

hati aku betul2 pedih melihatkan permainan itu...terasa diri ini seolah2 x wujud di antara mereka....suara2 yg lembut antara sesama mereka,gurauan2 yg dtimbulkan...adakah atas landasan hubungan sesama islam atau hubungan rakan perniagaan atau hubungan apakah itu??..aduuhhh...adakah itu masih lagi mainan perasaan aku semata2???

die tetap mengatakan itu hanya kemesraan tanpa apa2 perasaan...sejujurnya,aku sbg prempuan...mengatakan kemesraan itu bukan tanpa sbrg perasaan..come on la...aku perempuan,die perempuan..awak tu lelaki..x kan lah x nampak2 lg..

masakan tidak, suara2 yg lembut selalu menghiasi perbualan sesama mereka...bermanja2,bergurausenda...

ARGGGHHHH..apakah aku terlalu percaya pada die n perempuan itu??? mahu sahaja aku goda suami nya supaya die rasa ape yg aku rasa...tp aku bukan tolol...aku bukannye bodoh...n aku percaya pada jodoh ketentuan Allah...n slagi boleh aku pertahankan..aku tetap pertahankan hingga hujung nyawa....demi cinta kite..demi anugerah kite yg masih x fhm ape2...

tapi....

aku manusia biasa... :(( aku sungguh lemah....aku hanya mampu memerhati "permainan" ini n mendengar suara2 mencairkan perasaan sesama mereka ...

kejikah aku kerana hanya mampu melihat,memerhati,memendam rasa n mendendami.... :(

smpi bile harus aku simpan rasa ini bersarang di hati...
pedihnye ya allah :(( padaMu aku tangisi...

**wajah2 kesygnku!

11 comments:

~LoVeLyZz CoRnErZz~ said...

errmm...tabahkan hatimu...tuk mhadapi sgalanyaa

puterikurekure said...

sabr ek. tabahkan hati.

haJa*darLingZ said...

SMOGA KAK SRI TABAH.dugaan khidupan...tp ingtlah DIA selalu..insya-allah sume nye akan berubah.

m i n e r a l . . . said...

dugaan dtg bermacam cara... doa usaha tawakal yer...

mc'kie tok one said...

nyah...tabahkan ati..berdoa banyak-banyak ye....insya-Allah..dugaan je semua tue...

Mommy Lily said...

dugaan dtg kpd hambanya yg tabah sahaja...

selesaikan dgn cara terbaik..perkara begini sering berlaku dlm rumahtangga..

Aleeya said...

uiksss apakah???apakahhh???ko sabar ekk ..dugaan dtg dan pergi, sekejapan saja..maka dugaan itu akan pergi..:))

lily lotus said...

be strong! for the sake of ur lil' princess ;)

mummysyafie said...

tabah yer fea..kita tak boleh lari dari dugaan..

bawak bersabar yer..

hOtMaMa said...

nyah..apa dah jadik nih..tetiba jerk ko emo2 mcm neh... sabar jerk la ek.. dugaan dlm rumah tangga mmg macam2.. harap ko tabah k!

13may said...

stay strong my friend :)

btw,
Sebagai penghargaan:
http://13may.blogspot.com/2008/07/141-terima-kasih.html

Sila datang ke blog saya...

Tima kasih :)