Monday, July 21, 2008

John Hancock vs window shopping katenyerss!

hhaaa...kan katenyer tensi kan...ala...tensi x tau ke...TENSION la senang cite...so..nak pujuk hati sendiri..n nk menang di hati Mr. Jam(kununnye),aku pon menggedik kan diri ajak laki tgk wayang...hr khamis lps...kt GSC Alamanda...tgk cite nih...

besttt wooo cite nih...giler best ahhh...bapak giler babas nye besttt...aku yg hati tgh mega mandom ni..tgh gundah gelana ni..sgt sesuai nonton movie nih...mmg syiok hbs...korang nak tau???gi tgk sendirikk...maleh den nak cite...

lps habis tgk Hancock tu...laki mak gi ngada2 lak kunun2 nak tgk2 je kt al ikhsan tuh...windom shopping katenye...giler window ape nih...da nak tutup pon kedai tuh..da kol 9.45mlm...nk x nak mak layankan aje nyah...kang x ikut kan mula la mulutnye pok pek pok pek...mak pon membontot la die masuk ke dalam...hahhh?bontot???tettttttt!!! :D

kunun2 daku ni pon nak window shopping katenyer....ha..ni la die hasil window shopping aku yg x brp nak window tuh....

sandle safiya yg sgt2 kiut...aku cari yg paling kecik...kalo ikut kat saiz blkg tu ..Brazil size no 5....aku bajet2 safiya muat ni...rembat sepasang...skalinye sampai uma,safiya x muat...wakakakaka....harus tukar balik saiz ni..resit mana resittt...!!!

aku rembat yg pinky nih...very vogueyy the vasssssseeee!!!Nike hokehhhh...time ni rembat je nihh..x tgk harga...wahhh caraaaa!

haaa...kan kate nak amik hati mr.jam kan...aku suke tgk baju ni...tp aku soh jgk die tgk2 baju2 yg lain kalo ade yg berkenan di hati....last2 die pon berminat kt baju nih...amik satu...mase ni pon x perasan harga die brp...
skalinye bile gi bayar....haaa...amik ko...window shopping aku...window la sgt...RM167 hokehhhh...wahhh...terpanjat dinding mak,nyah...tp xpe...sebbaik mmg ade rezeki lebih....den ni mmg x de istilah2 window2 shopping nih...x jadinye window..yg jadinye door ke rooftop ke...huhuhuhuhu!!!!

esoknye..mak gi Alamanda dgn opismate mak...gi tukar saiz...wakakakaka...dpt rembat yg pinky jugekkk...yg ni Brazil size 7.lps tu gi "window shopping" lagi katenye...window shopping yg "terbeli" kasut lagi...muahahahaha!!!mak terlupe nak snap gmbr kasut tu nyah...very the sale hokeh...50-70% tau..mmg giler rambang mata tgk sale2 ni smue...mmg penyakit berjangkit btl la member mak tu kasi jangkit!tapi xpe...mak wat kasut tu gi kije nye hokeh...nnt mak letak gmbr kat sini....tunggguuu!!!
sekian cerite Hancock n Window Shopping saya... :D !

No comments: