Wednesday, July 16, 2008

baik x saya??


punyer ler bohhsaaann asek makan nasi jek...
hari ni saya cipta sejarah..
bawak bekal biskut n roti dari rumah..
biskut tu mkn pagi ni je..cicah dgn teh o kurang harga..ehh..kurang gula!
n roti tu mkn tghari je kang..siap letak tuna hokehhh!
roti tu ade 1 setgh set je ye kengkawan...
lg 1 setgh set ade kt mr.jam sbb die pon nak jgk pg td...
alang2 bosan makan nasi je hari2..
baik sy amik kesmptn ni utk diet nasi...
kalo bole tahan la...n kalo tahan nasfsu la..
har har har har har !
**nak ke??x dapekk nyer dowhhh!!! :D

8 comments:

viruspadu said...

diet katanya

nak kuruskan tang mana lg cik puan sri :p

m i n e r a l . . . said...

nak jugakkkkkkkkkkkkkkkk

mummysyafie said...

diet ke? awak tu dah slim dah..cantik dah tu

faisal said...

waaa, sedapnye..nmpak benda tu pun dah sedap sangat nih,huhu..ngah lapo nih,heheh..:) moga akk sihat2 hendaknya ye..

puterikurekure said...

uihh...
roti je?

kalau kite la..memang tak tahan perut.
:P

nasazfrog... said...

wah makan roti ngn bikut jer,,, ermm bagus la tuh pemakanan yang sihat tu kan... nafsu tu kena tahan la beb,,,

13may said...

waaa...rajin sungguh!
:D

arianna adrizal said...

minum green tea laa dear..
elok tu!