Monday, June 09, 2008

saya nak tergelak nihhhh....

uolsss...

saya nak tergelak tgk gmbr nih..
x tau la pulak uols nak tergelak ke x...

sbb lps saya snap aje gmbr nih,terus saya terbahak2 gelak setan...ehh setan gelak...ehh..ape2 je lah...

x tau la nak panggil tema gambo ni tema ape yekkk...
uols rasa tema ape...

mcm penyanyi bile larut malam pon ada...
tara kutcha tara kutcha cha cha...

mcm muka berlagak bagus pon ade...mcm kerek pon ade...

hahahahaha..x tau la wehh nak ckp mcm mane nih..siap gantung henset kt leher...hakhakhakhak!

uols tgk la sendirikkkk..

**sila abaikan rambut nye yang kuranggggg ituhh n abaikan jugak ciuman cinta dari en nyamuxxx kt dahinye itu okekkk !***

ekekekeke!

21 comments:

mama ranggie said...

cun wooo....

Mommy Lily said...

gayanye cam org2 besar gitu kan... tp ttp mantain cute.

wah wah wah...harus jadik pelakon cam mama dia jugak nih.

supermummy said...

aha..kiutnya semua pinkie! ala2 legally blonde gitu..kehkeh

arianna adrizal said...

alaa comelnya.. anak sapa la niii.. hehehe

PuteriSatu said...

lawa tuh...comel...

DarLingsz said...

wahh...sgt comel...best2...maintain pink okehhh

m i n e r a l . . . said...

hehhe sy tersenyum... comel...

sabtu lepas sy ke IKEA, errr adakah anda juga berada disana?
sy seperti melihat anda kekekeek

hOtMaMa said...

owhhh..sudah begitu lama mak tidak meninggalkan jejak disini kerana kebizian terlampau katanyer... tetiba sungguh tidak kusangka anak ko nyah dah jadi ahli kumpulan panca sitara kah??! hiksssss! hamboiii very der bergaya... like mother like doter kah?! hahahaha...larikkk!

HAPPYIRFA said...

salam..
dah lain yer muka dia?rambut pun dah lebat sikit dr dulu..oklah tu

faisal said...

hahahaha, cute pe kak anak akk buat camtu,hehehe..:) kecit2 lagi dah pandai bergaya..bleh mengalahkan akk ni tang bergaya sok,hihii..:)

sUeLiAh said...

she is sooooooo cute...cumil

puterikurekure said...

tak tau nak akta apa lagi dah...memang comel budak safiyyah nih!

13may said...

betul laa....

memang nak tergelak...

hahha hahha hahha :D

lindosh said...

haih comel la budak neh.. mak dia laa neh mengajo eheh

fealize_eleanoer said...

mamaranggie:

cun keh?
kehkehkeh3x...

mommylily:

jadik pelakon?...x yah la kot!dunia tu x seindah yg disangka.. ;)

fealize_eleanoer said...

supermommy :

pinkie dayzz! ;)

anne :

anak den la!

:p

fealize_eleanoer said...

puteri1 :

lawa ekk ? ;)

haja:

tetttaapppp maintainnn!

:D

fealize_eleanoer said...

mineral :

senyum jgn x senyum tau !

ikea?x...sy x ke ikea pon last week..last month ade larr ;)kalo terserempak tegur je k...sy ni mmg kalo jalan mmg x pasan org...sile tegur! :)

hotmama:

ko larikk yekkk..akumak kejor ko smpi dpt nokss.. :p

fealize_eleanoer said...

hepiirfa :

ikut muke bapak nyer ..huhuhu!

acai :

boleh kalahkan ke?nehi nehi nehi!
;)

fealize_eleanoer said...

sueliah :

10q

puteri totis :

confirm cute ! ;)

fealize_eleanoer said...

13may :

tula pasal...den da gelak dulu dah ! :))

dosh :

harusla mak ajo...like mader like doter okehh! ;)