Wednesday, June 04, 2008

nenonngg nenonngg beri laluan beri laluan...


mama...safiya nak gi sekolah ni..

safiya gi dulu yekkk..mama jaga diri baek2 tau...((**pulak !!! ** ))

eh mama...safiya masuk sekolah memandu ke ?

sekolah memandu pon sekolah memandu lahh mama...janji gi "sekolah"...nenonggg nenongg nenonggg nenonnggg !!!

*****alahai anak aku da besar dahh ! ;))

$$$$$$ --> alhamdulillah harga minyak NAIK...dah tentu aku berusaha lebih keras lagi utk naikkan INCOME aku...x kuasa aku nak marah2 kerajaan..buang masa buang tenaga jek!

20 comments:

mc'kie tok one said...

alahai..comeynyer...ko tau tak nyah..(kompem tak tau..ekekeke...) aku senyum sensorang tengok gambar safiya nie...kiutttt jer...hihihi....geram aku...xoxo!!!!

lindosh said...

tanak tambah sorang lagik ke haa? :P

mama ranggie said...

blh tambah lg nih..muahahaa...

fealize_eleanoer said...

mckie :

senyum sengsorang ekk...

baek2 nyah...jgn pandang blkg..

:D

dosh :

erksss...nnt la dulu wehhh...patik br nk jaga badan ni haa...thn lps da pueh da bina badan! ;)

fealize_eleanoer said...

mamaranggie:

lek dulu mama..x lari "gunung" dikejar,,,wakakakaka!

viruspadu said...

sekelip mata jer rasa dah besar kan, so sweettt

meh satu sekolah ngan nisa meh

Aleeya said...

nak gi skola ke tuh
wah advance drive sendiri gi skool ekk, leklok ek safiya ..tu tak tampal P tu kang polis saman kang yg he he

fealize_eleanoer said...

vp :

boleh jekkk...safiya nak masuk sekolah cino ! :D

aleeya :

a'a kan...lupe lak nk tmpl P! ;)

DarLingsz said...

wow...dh terer drive ye..leh la merempit ngn dihah cmni...hehehe

Mommy Lily said...

wah dah besar la camelia nie...dah boleh gi sekolah kann...

gambar birthday cantek2 la..mmg tk rugi hire fotografer kalau cam tu

fealize_eleanoer said...

darling :

merempitla anak2 kite nnt ye nokss !

mommy :

da besar dah..
mmg cantik pon mommy... ;)

nasazfrog... said...

alalala... comel nye dia pakai beg lagik,,, rambut dia pun dh banyak...

ArELeEz said...

chanteknye kete safiya! pinjam, bley??? hiks2..

supermummy said...

kiut nya safiya nak pegi skool..heheh..eh safiya umur berapa ya? tengok mcm lebih kurang umur anakandaku pulak..:D

Ummi Yang Tomey said...

ish... ingt kan nk gi sekolah mana.. rupernyer driving school yerk... xper.. xper.. nnti leh hntar mama ngan papa pegi work.. ekekekek...

fealize_eleanoer said...

nasazfrog:

comei kan :D br je byk sket tu blm leh dpt ikat lg...sabo sabo aku tgh sabo nihhh... huhuuhuhui

areleez :

cantik ekk..boleh je nk pinjam tp kena masuk 50senggg dulu br bule jalan...! :D

fealize_eleanoer said...

supermummy :

br nak masuk sethn sebulan...


ummi :

wahh..tererrr nye anak ku nak anta mama papa pegi work ! ;))

mummysyafie said...

nak gi sekolah ke? kalau cikgu cubit mehh gi tau kat untie okeii..:)

fealize_eleanoer said...

mummysyafie :

ok mummy.. ;)

PuteriSatu said...

comelnya dia...