Monday, June 30, 2008

makan2 dan panjat2...

wahhh...tgk entry lain macam je tajuk nye kannn..

heheh...jgn slh phm yek...nk cite psl my lil princess tu la sape lg ...harusla btl x noks!weols makan2 bekpes kt kedai mamak berjauhan..ehh..mamak berdekatan la, hiksss.safiya pon sibuk nak mkn jgk pdhal sblm kuar bekpes tu aku da kasi die makan dulu kt uma...sbg langkah kesltmn n kaedah persenyawaan..cewahhh...dr rumah awal2 aku bwk spare biskut safiya dlm beg n kami pon bole la makan dgn senang lenangnye sbb die x dpt nak kaco2..huhuhuhuhu!

senyum la sket safiya...

hhaaa...senyum ponn..mana x senyum..papanye punyer kamera hp...kalo dgn papanye safiya ni mmg gedixxx okeehhh !!
ok..sebbaik nak senyum jgk kt kamera hp mamanye...heheh..cyg die bucuk3x...
hhaa...ni pulak kisah memanjat...bile da dpt kaki ni..ya allah..segala mak nenek yg bole kaki die panjat..smue die nak panjat...adooiiyaiii (amik statement vp)...tgk tu betapa girang die menuju puncak...papa die terpaksa la jadi sukurity guard bahagian tangga...lalalalala...
safiya ni mmg berani sgt tau..tu tgk tu pale kunun nak tgk bwh..tu yg takut watnye tergolek ke bawah noks...harus kepala tersembam dulu...adoiiii!!!
sabar la hatiku tgk karenah anak ku ini...huhhhhhh!
kami da beli n da pon pasang blocking tangga tu ..beli kat anakku...nnt aku tyg gmbr nye yekk...padan muke safiya x dpt panjat tangga lagi...senang sket hati den...lalalalalala!!!

7 comments:

mama ranggie said...

kena pasang cepat tu..takut die jatuh nanti,kesian die!

viruspadu said...

hihihihihih

suka sgt depa ni menuju puncak kan, nak monitor punya la susah, tak bg kang meraung kan... hahahaha sabo je lah

PuteriSatu said...

bebudak mang gitu la....apa yang penting...biarkan jekla...just kita monitor jekla....

Mommy Lily said...

semakin mcm2 kan ragam budak2 ni bila dah besar. mami skrg pon pening dgn lily. kalau dia pandai berjalan tk tau la mami nak pasang pagar dalam rumah biar dia dok dlm tu aje..hhihi...kejam kann..

comel la safiya senyumm...sweettt

fealize_eleanoer said...

mama ranggi:

d psg dah mama ;)

vp:

tau xpe nok..kompom meraung mcm kena dera!hikss!

fealize_eleanoer said...

puteri1:

a'a..papanye monitor die..

mommyliliy:

kijam..kijam...comel ekk..tq :D

Rashid said...

hiii baby cuteeeeeeeeeeenya