Thursday, May 15, 2008

saya tau....

saya tau ramai budak opis saya baca blog saya nih...

saya tau ramai yg dok perhatikan saya...

saya tau ramai yg x brp senang hati dgn saya...

saya tau ade yg menyampah dgn saya...

saya tau ade yg anggap saya ni mcm budak bodoh...

pesanan saya..."JANGAN RISAU,AKAN ADE TINDAKAN SUSULAN YG SAYA AKAN AMBIK..."

dan lagi..."MARI MENYALAHKAN SAYA ATAS SEGALA KESULITAN YANG TIMBUL ITUHHH..."

dan kepada yang suke mereport dan x de kije lain tu...pesanan saya..."SILA TERUSKAN USAHA MURNI ANDA...SEMOGA ANDA DILINDUNGI ALLAH !.AMIN!"

sekian....

p/s --- MANGKUK !
***mood aku ilang ditiup wind sepoi2 language***

17 comments:

SHIMA BATU said...

pegang pada prinsip:

"BLOG AKU....AKU PUNYER SUKER LA"

Jgn dilayan makhluk lain tu.

fealize_eleanoer said...

shima batu:

tu arr psl...

byk semak samun arr...

rimassss !

Aleeya said...

fealize..ade pon ko, rindu aku tawww, lama tak nampak ko ..cewahhh macam le selalu jumpa ekk he he

ko bagitau le diorg dengan bangganya

"aku blogger..aku punya pasal la..ko blogger ka???"muehehehhehe

pstttttt jgn layan diorg tu..kita punya blog..suka ati kita la kan..

lindosh said...

alaa satu je nak cakap..

lantak pi kat depa
kita punya sukati kita.. depa boleh blah

caiyok2 fealize

fealize_eleanoer said...

aleeya :

cewahhhh...tau xpe...blog aku aku punyer pasal nak tulis ape...yg x suke dipersilakan BLAH!!!

dosh :
chaiyok2...!hoyehhhh!

mc'kie tok one said...

nyah..ko dulikkan dorang...dorang dengki le tu..sbb dorang tak reti nak berblog..! muhahaha! gelak kat mangkuk2 hayun tuh!!!

btw...hepi belated bestday untuk safiya...hadiah akan menyusul..hihihi...

haja said...

sape le yg sngallll tu yek. aihhh nasib awk sama ngn kitelah..sntiasa ada yg skodeng...sntiasa ada yg xpuas ati...but i'm ok.lantak dialah...sesen pun xluak...

mummysyafie said...

fea..aku pun sama kes macam ko ni..tapi sebelum ada perkara lebih teruk...aku nak cari laptop n broadband satu..pas ni diaorg tak leh nak ngadu² okeii..

mangkuk tu jgn dilayan..

puterikurekure said...

pedulikan mereka2 itu.
ok?

jaga diri k?

hOtMaMa said...

wah gitew... ala nyah... ko ckp jerk kat dia org tu... ADA AKU KESAH... pullstop! lantak arr.. apa kes nak menyibuk hal org..!
ala nyah...tak kan sbb tu jerk dah hilang mood kot.. nanti dia org tu kang lg suka plak tengok.. buat tak tahu sudahhh!!

fealize_eleanoer said...

mckie :

mmg pon nyah...aku la ni wat kije aku jerrrr....lantak ler deme !

haja :
aku pon...suku sen pon luak ! ;)

fealize_eleanoer said...

mummysyafie:

biarkan diorang tu kan...suke kite le nak wat ape pon...


puteritotis :

i will my dear...tq

fealize_eleanoer said...

hotmama :

a'ar kan...bak kate akak senduk kite tuhh...ADA AKU KESAH????JANJI MERIAH UOLS... ;)

@cu SaYaNg said...

nyah...ko kan dari dulu gelmer...
memang semua org sibuk nk jaga kain ko nyah...
jeles mak....
hahahaha

faisal said...

Slm akku,

Sabar kak ye..:) jgn risau..kalau kita tak buat salah denganNya tak payahlah risau ttg org lain sangat..:) if diaorg ganggu akk akk privatekan je blog nih,hehee..tapi jgn lupe invite sy plak:P

fealize_eleanoer said...

acu :

glamer kehhhh ??? ;)


acai :

sejuk perut mak mengandung kalo dpt anak mcm acai ni...cayalahh...
tenteram sket perasaan ku ini...;) tq

ArELeEz said...

diorang tu jeles coz diorang xde blog! tul x?
abaikn jer mangkok2 tuh! mari b'blog, key! idup bloggerz!! wakaka..