Friday, January 11, 2008

diet ku berakhir di sini...

salamz utk smue org2 kg...
( eh ...termasuk org bandar jgk la ye.. ! )

hari ini saya akan mengumumkan bahawa tarikh saya berhenti diet jatuh pada.....jengggg3x...dush bush ci te ba bo !!!! **munyik meriam**...

hari ini...January 11,2007 bersamaan 2 Muharram 1429 Hijrah....

tarikh ini diambil bersempena perut saya yg tidak tahan lg dgn serangan gastrik yg datang manyak kali wooo...dan jgk atas nasihat dr, karena dr mengatakan saya da kurus(walaupon aku rasa gemuk lg) dan jgk tubuh badan athlete(mcm aku ni kunun ) mmg susah nak turun byk kg.die kate jgk kalo aku teruskan lg walaupon lemak da xde utk dibakar,silap2 kandungan tulang aku pon nnt turut turun jisim kalsium nya.(huhhh..sampei cenggitu skali sihh)..

"sbnrnye patik mmg x puas hati,kerana patik diet mcm nak mati pd 2 minggu lps ni..yang turun hanya x smpi sekilo"...kata ku kepada dr itu.(ermmm...tu yg dr x kasi teruskan tuh,huhuii ).

dgn ini patik mengumumkan bhw berat badan terkini patik ialah 56kg.(korang kire sendiri la ye brp kg aku turun...alahh..tu pon lembab..9kg laa...dlm mase 2 bulan okekkk.)..

lps ni aku nak makan roti telur,nasi minyak,nasi tomato,nasi ayam,lauk pauk..SAMBAL BELACAN..pasta,sphagetti,tosei...etc....korang tgk je tau aku makan...ngeh18x....(**poyo btl nak makan smue2 tuh..iskkk3x**)

bye !

4 comments:

faisal said...

alhamdulillah wak, bagi sy nikmat kesihatan tu lebih besar ertinya daripada catik tapi dalam keadaan sakit,huhu..:) awk dah kurus dan cantik..tak perlu terlalu kurus..:) ada org laki yg tak suka perempuan terlalu kurus tau,hihhii..:P

blehla makn dengan kadar yg seimbang wak ye..:)

mama ranggie said...

teruskan...

lalala...

nanti berat awak jd mcm mama...dah x leh buat apo..!

lindosh said...

jgn terok berdiet.. sebab kita yg ade gastrik neh susah.. kalo sakit sapa susah? diri sendiri jugak. makan je apa nak makan.. hehe tapi kawal la jugak pemakanan itu ok!

fealize_eleanoer said...

faisal :
tq faisal 4 d advice... i will...

mamaranggi :
xde lah mama,saje je tuh,x larat pon nak makan byk2 tuh..heheh !

lindosh :
ok lindosh...i will.tq