Friday, December 28, 2007

alhamdulillah...

syg...

alhamdulillah...

berat bdn aku turun lg 2 kg for d past 2 weeks nih...x tau la turun sbb makan hati ke makan jantung ke buah pinggang ke buah d*d* ke...tp kire oklah dpt turun lg 2kg..

kalo nak ikutkan... 2 minggu ni minggu yg penuh dgn stress,tekanan,tertekan,ditekan dan penekanan yg melampau oleh keterperasaan...

dan dalam 2 minggu ni jugak byk kali aku kena gastrik sampai kena amik injections.migrain tu x yah ckp la..selang2 dgn gastrik..kejap migrain,kejap gastrik...ermmm...tensi tensi...

yg peliknye yg sblm2 ni punyer diet xde pon smpi mcm ni skali penangan gastrik+migrain tuh...

n'way..xpela...asalkan aku puas hati dgn pencapaian aku nih,aku da cukup bersyukur!!orang lain susah nak kuat semangat dan tahan godaan makan mcm aku nih...( go into d basket,lift it by myself.. ngeh3x)

moga2 tercapai target aku nak turun lg 2 kg...tu pon kalo larat la...& kalo gastrik x teruk sgt....

i'allah..

semoga yg baik2 shj utk org yg baik...huhu... :)

3 comments:

lindosh said...

epi nuyer

faisal said...

slm awk, waa, 2 minggu turun 2 kg,huhu...kalau bleh stabilkan perasaan tu dulu ye..:) bercutilah ngan abg tersayang,hehe..emm, Selamat Tahun Baru 2008 ye..smoga apa yg diimpikan akan jadi kenyataan,amin.

fealize_eleanoer said...

lindosh : tq lin..epi nu yer 2 u 2.

faisal : ermm...psl bercuti tuh
tggu2 ar dulu...sbb byk
sgt yg silap fhm bile
kami nak gi bercuti
nehh..*hisk hisk*
slmt thn br jgk utk awk
ye..cpt2la kawin..heheh...