Thursday, December 27, 2007

aku ni lembab ke???


ape yg dirasakan bile org terpenting/tersyg dalam hidup kite panggil kite lembab...x boleh harap...dan org tu rasa panas hati dgn kite...hanya kerana kite menguruskan hal adik beradik dan kuarga sendiri...????

dan pulak aduan tu di buat dlm bentuk S.M.S dan dihantar ke bondanye....

ape agaknye korang rasa ????

salah ke aku kerana memasak utk adik2 aku...kena mengemas rumah ...dan harus menjalankan tugas sbg "ibu" oleh sbb ketiadaan mak aku krn blk ke s'pore???

salah ke aku kerana menjaga anak aku sendiri,bg makan,tidokan,mandikan...salah ke??aku tanye ni...salah ke????....

nape org yg terpenting/tersyg tu x pk yg aku perlukan rehat brg seketika utk amik nafas..dan mintak nyawa...???hanya kerana nak menghela nafas aku dikatakan lembab??boleh jadi ke mcm tuh????

ntah la...dunia...

p/s -->aku ni bknnye robot yg x perlukan rehat...

3 comments:

arianna adrizal said...

hmm.. aku faham apa yg ko rs. aku xbole bab2 mcmni. sensitif. smpai mati pun aku tak leh lupa. bkn benci tp 'frust' kot. sabar eh..

fealize_eleanoer said...

thnx anne 4 being understanding...

tgh sabo ni...kalo x sabo da lama da meja ni terbalik..

huhuiii...

mama ranggie said...

sabar ye!

tp kalo mama dah lame dah meja tu terbalik...